جمعه سی و یکم فروردین ماه

در حاشیه فوتبال پایه

تعطیلات نیم فصل رقابت های فوتبال پایه به پایان رسید و بازی های دور برگشت آغاز شد تا هیجان مجددا به فوتبال تهران باز گردد.

با توجه به نقل و انتقالات انجام شده در نیم فصل فوتبال پایه، نوع یارگیری ها نشان داد که آکادمی ها فقط یک نام دهان پرکن و پرهزینه  برای عوامل حاضر در آکادمی هاست، چون به جای سازندگی همه از یکدیگر یارگیری کردند. در این رابطه حرف فراوان وجود دارد.

 

 آینده سازان فوتبال

در فوتبال پایه تهران جوانان پر شماری در حال درخشش هستند که آینده فوتبال به آنها تعلق دارد.علیرضا اکبری هافبک جوان تیم مقاومت که در مرکز زمین این تیم متمایزتر از سایرین دیده می شود. نام اکبری را به یاد داشته باشید. وی فصل گذشته پیراهن تیم سایپا را برتن داشت. مانند اکبری در فوتبال تهران کم نیست، برای شکوفا شدن این نوع بازیکنان باید عینک خوش بینی به چشم زد.در نظر است هراز گاهی به معرفی آینده سازان فوتبال بپردازیم.

متاسفانه در فوتبال پایه دیر رسیدن داوران بر سر مسابقه وتاخیر فراوان در برگزاری بازیها ونیز اماده نبودن زمین مسابقه از جمله نبود امبولانس وغیره که از الزامات برگزاری یک مسابقه به شمار می آید، می رود تا به عادت تبدیل شود.

بحث جنجال ودر گیری در جریان بازی های پایه به شدت افزایش یافته و بعضا شاهد حضور برخی ها به عنوان تماشاگر به داخل زمین هستیم که به این درگیری ها  دامن زده و باعث سقوط اخلاق و نقش بستن رفتار وگفتارهای زشت در چارچوب این بازیها هستم. در اینجا و برای ریشه کن ساختن عوامل جنجال، کمیته انضباطی باید بیش از شرایط کنونی برخورد داشته باشد. چون جنجال ها عمق پیدا کرده و بداخلاقی ها جانشین منش و روش و گذشت و پهلوانی شده است.