پنجشنبه نهم فروردین ماه

سلیمانی: برای دفاع از قهرمانی آسیا آماده می شویم

با آغاز تمرین تیم ملی فوتسال بانوان در مرکز ملی فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و شهره موسوی، رئیس کمیته بانوان و نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، با حضور در هتل آکادمی دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی به گفت و گو پرداختند.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص حضور مسئولان فدراسیون در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال به سایت رسمی فدراسیون گفت: عزیزی خادم جلسه کوتاهی را با کادر فنی برگزار کرد. در صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال نکات و مطالبی بود که باعث خوشحالی و دلگرمی کادر فنی و بازیکنان بود. رئیس فدراسیون اعلام کرد که از هیچ تلاشی برای روند رو به رشد و موفقیت بیش از پیش ملی پوشان فوتسال دریغ نکرده و این تیم مورد حمایت مجموعه فدراسیون فوتبال خواهد بود.

وی در ادامه افزود: طبق اعلام عزیزی خادم، قرار است تا امکانات مطلوبی در اختیار تیم ملی فوتسال بانوان قرار گیرد تا از عنوان قهرمانی که دو بار در آسیا کسب کرده، حمایت و مسیر موفقیت ملی پوشان را هموار کند.

سلیمانی در ادامه با اشاره به حضور شهره موسوی در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: رئیس کمیته بانوان پس از صحبت با کادر فنی، دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداخت و اعلام کرد که این تیم مورد حمایت کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال است و تما تلاش خود را برای موفقیت این تیم در میادین پیش رو بکار خواهد گرفت.تیم ملی فوتسال یکی از اولویت های ما و فدراسیون فوتبال است. امیدوارم تلاش جمعی همه ما باعث افتخار آفرینی دوباره تیم ملی فوتسال در عرصه های بین المللی شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان درباره اتمام اردوی تیم ملی فوتسال گفت: عصر امروز اردوی تیم ملی به پایان رسید. ما نیاز داریم تا اردوهای مدونی داشته باشیم تا به یک ترکیب و ارنج کامل برسیم. برای حضور در کافا دو اردوی آماده سازی که هر کدام به مدت 3 روز است، در نظر گرفته شده است اما با توجه به زمان اندک اردوها، نیاز کادر فنی برای شناخت بازیکنان کافی نیست اما تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشیم. تیم ملی فوتسال دچار تغییرات اساسی شده و به جوانگرایی روی آورده است. از همین رو زمان نیاز داریم تا به ترکیب اصلی و تیمی برسیم که بتواند مدافع دو بار عنوان قهرمانی باشد. کار سختی پیش روی ما است اما تلاش خود را بکار خواهیم گرفت. از حضور مسئولین فدراسیون در اردوی بانوان تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد.