چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

ملاح : میزبانی کشوری نیاز به حمایت مسئولان دارد

میزبان مسابقات قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد هستیم به همین منظور از دست اندرکاران شهر گرگان و استان گلستان انتظار داریم ما را در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات یاری دهند.

ملاح رئیس هیات کشتی استان گلستان در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: با توجه به اینکه مسابقات در قالب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می شود لذا تمام استان ها در این مسابقات سهمیه دارند و طبیعتا سطح رقابت ها بالا خواهد بود.البته روشن است که این رقابت بین استان های صاحب کشتی از حساسیت بیشتری برخوردار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان استانی در راستای حمایت از هیات کشتی و برگزاری هرچه بهتر مسابقات با شما همکاری لازم را دارند، اظهار داشت: تردیدی نیست که برگزاری مسابقاتی در این حد  آن هم با حضور ورزشکاران ۳۲ استان و عوامل اجرایی قابل توجه، کار ساده ای نیست لذا ما از مسئولین شهرگرگان و استان گلستان تقاضای حمایت و همراهی داریم. کشتی ورزش ملی  و در استان ما نیز از مقبولیت فراوانی برخوردار است همین امر و لزوم حمایت از رشته افتخار آفرین و مدال آور کشورمان حکم می کند تا همه بزرگان و دست اندرکاران پای کار بیایند و هیات استان را در جهت برگزاری هرچه بهتر رقابت ها یاری کنند.

ملاح با اشاره به سهمیه ده نفره ای که به کشتی استان اختصاص داده شده تاکید کرد، ما به عنوان میزبان مسابقات تقاضا کردیم تا در صورت امکان ۵ سهمیه دیگر به استان گلستان اضافه شود تا انگیزه بیشتری نزد کشتی گیران استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: مسابقات در سالن انقلاب مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و انتظار داریم تبلیغات رسانه ای خوبی در این رابطه صورت گیرد. بدیهی است حضور کارشناسان و کشتی نویسان می تواند بیش از پیش به رونق مسابقات بیفزاید و ما این حضور را گرامی خواهیم داشت.

 رئیس هیات کشتی استان گلستان در رابطه با حضور تماشاگران در سالن مسابقات تصریح کرد: با توجه به کسرت کشتی گیران و عوامل اجرایی برآورد ما این است که حدود ۶۰۰ نفر در سالن حضور داشته باشند با توجه به گنجایش سالن و شرایط کرونا، مسئولان ذیربط اجازه حضور بیشتر افراد را نداده اند بنابراین متاسفانه ما نمی توانیم پذیرای تماشاگران باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با کمک و یاری همه عوامل ذیربط و دست اندرکاران استانی شاهد برگزاری مسابقات با شکوه و قابل قبول باشیم.

گفت و گو: احمد دباغ