شنبه یکم اردیبهشت ماه
رئیس فدراسیون جودو در اهواز :

جودو ایران را با وجود تعلیق زنده نگه داشتیم

آرش میر اسماعیلی ریاست فدراسیون جودو که برای حضور در مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران  جام سردار دل ها شهید سلیمانی به اهواز سفره کرده طی گفت و گوی با خبرنگاران اعلام کرد خوشحالم که امروز توفیق حضور در سرزمین طلای سرخ شهادت خوزستان وجمع اهالی ورزش این استان وشهر مهمان نواز اهواز یافتم .

صادقانه عرض می کنم انتظار چنین میزبانی بسیار خوب  را نداشتم و انصافا از دیروز تا لحظه ورود به سالن محل مسابقات با توجه به شنیده های که همکارانم برایم ارسال کرده بودند بسیار مشتاق دیدار بودم و صمیمانه از همه عوامل اجرایی میزبانی این مسابقات تشکر و تقدیر می کنم  بنده به عنوان یک خروجی ورزش اعلام می کنم حضور دکتر بنی تمیم در راس ورزش خوزستان یک برکت وعامل شکوفایی ورزش این استان خواهد بود چون درد و درمان ورزش خوزستان را خوب می داند.

رئیس فدراسیون جودو هم چنین درمورد وضعیت جودو خوزستان گفت: جودو خوزستان  نامداران بزرگی را به جودو کشور معرفی کرد و میزبانی جایزه بزرگ جودو ایران مطمئنا آورده خوبی را برای آینده جودو خوزستان رقم خواهد زد.

آرش میراسماعیلی در مورد رای دادگاه و پایان تعلیق جودو ایران بیان کرد: امیدوارم رای صادره شده دادگاه آینده به سود  جودو ایران باشد من به این مسئله  بسیارخوشبین و امیدوارم ولی باید منتظر ماند.

رئیس فدراسیون جودو گفت : با وجود تعلیق بودن  تلاش کردیم جودو را با برگزاری چنین مسابقاتی به نوعی زنده نگه داریم ان شاءا... تا پایان سال چند مسابقه خاص را برگزار خواهیم کرد از جمله برای اولین بار جودو ساحلی را در بوشهر برگزار خواهیم کرد و بیش از ۱۰۰۰دلار جوایز نقدی این مسابقات خواهد بود هم چنین درحال رایزنی حضور چند کشوراز حوزه خلیج فارس  هستیم فدراسیون جودو لیگ آینده سازان وامید تا المپیک و رقابت های سوپر لیگ را برای جودو کشور برنامه ریزی کرده وآن را اجرایی خواهیم کرد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو آخرین کلام خود را خطاب به خبرنگاران این چنین بیان کرد: خوشحالم  بخاطر این همه همراهی و همدلی هیات جودو خوزستان با اداره ورزش استان  و حضور بسیار فعال خبرنگاران جراید ورزشی وصدا وسیما خوزستان در این مسابقات شما خوزستانی ها برای جودو سنگ تمام گذاشتید و تلاش خواهم کرد در آینده جبران این محبت را کنم.

نویسنده: سیدمهدی ابوس