شنبه یکم اردیبهشت ماه
همدانی ها در لیگ برتر کشتی؛

حمید سیفی: فوتبال پاس همدان به سطح اول بر می گردد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدگاه های نویدبخشی درباره تیم فوتبال پاس ارایه داد. دکتر حمید صیفی قهرمان سابق کشتی آسیا و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفت و گو با البرز ورزشی مطرح کرد: با رویکردی تازه به تیم فوتبال پاس پرداخته ایم و در نظر داریم با اداره آن به صورت اسپانسرینگ و حضور بخش خصوصی این تیم را از لیگ دسته دو بار دیگر به لیگ برتر برسانیم.

وی گفت: باشگاه پاس از 15 سال پیش به استان همدان اهدا شد و در چند سال اخیر حمایت های آقای عظیمی باعث شد تا این تیم سر پا بایستد اما با کناره گیری ایشان از طریق حمایت نماینده محترم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی با پتروشیمی منطقه وارد مذاکره شدیم و جلسات بسیار خوبی داشته ایم که ماحصل آن پذیرش بخشی از هزینه های تیم داری در فوتبال است. ما به اداره ورزش همدان نگاه علمی و مدیریتی داریم و اجازه نمی دهیم کارها به صورت هیاتی اداره شود. در این رهگذر باشگاه پاس می تواند موتور محرکه ورزش استان باشد.

دکتر سیفی اضافه کرد: وظیفه ما در اداره کل ورزش و جوانان جنبه حمایتی دارد و می توانیم امکاناتی را در اختیار اسپانسرها قرار دهیم. خوشبختانه تیم فوتبال پاس همدان که در قعر جدول لیگ دو بود، اکنون به رتبه هشتم صعود کرده است.

قهرمان سابق کشتی آسیا و مدیرکل ورزش همدان در ادامه گفت و گوی خود همچنین وعده داد که سال آینده با یک تیم پرقدرت در لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور شرکت خواهند کرد. اما اهتمام اصلی اداره کل ورزش و جوانان گسترش ورزش همگانی است. همدان به دلیل کوهستانی بودن دارای جوانان پراستعدادی است که در ارتفاع بالای دو هزار متر نسبت به سطح دریا زندگی می کنند و بدن های بسیار مستعد و آماده ای در همه رشته ها دارند و این تازه آغاز کارهای ما در ورزش استان است.

گفت و گو: احمد دباغ