پنجشنبه نهم فروردین ماه

تیم ملی هندبال بامداد فردا پرواز می کند

 بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان برگزار می‌شود. تیم ملی ایران با ۱۸ بازیکن بامداد دوشنبه ساعت ۰۰.۵۰ دقیقه تهران را به مقصد عربستان ترک خواهد کرد.

تیم ملی ایران در گروه B این رقابت‌ها با استرالیا، عربستان و هند هم‌گروه است و در اولین دیدار روز سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف استرالیا خواهد رفت.

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمد علی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد، سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی، محمد رضا اورعی و احسان ابویی نفرات دعوت شده از سوی مانوئل فرناندز در این اردو هستند.

ملی پوشان هندبال ما در شرایطی به سوی جده پرواز می کنند که تنی چند از چهره های شاخص و لژیونر را به همراه خود ندارند. الله کرم استکی و دو دروازه بان باتجربه سعید حیدری راد و محسن باباصفری و همچنین سعید برخورداری و موسویان غایبان این سفر هستند. نگاهی به تیم های همگروه کشورمان نشان می دهد که عربستان سرسخت ترین حریف تیم ما برای رسیدن به مرحله بعدی است. عربستانی ها که سابقه زیادی در هندبال دارند با استخدام یک مربی مطرح فرانسوی و پشت سر گذاشتن چند اردوی اروپایی آماده پیکار با حریفان هستند. اما آنچه که مطلوب تیم ملی ما خواهد بود، قرار گرفتن در جمع پنج سهمیه قاره کهن برای راهیابی به مسابقات جهانی است.

نویسنده: ج - دوستدار