جمعه سی و یکم فروردین ماه

كارت زرد برای وزیر ورزش!

وزیر ورزش هفته گذشته و پس از حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس با گلایه از فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ هنوز امید هایی برای حضور سرخابی ها در رقابت های آسیایی وجود دارد و ما در حال پیگیری هستیم!

اینکه روزنه امید حمید سجادی در این باره چه بود؟ اخبار و قرائن حاکی از آن است که انتصاب مدیرعامل پرسپولیس بی ارتباط با اظهار نظر صریح اما بدون استناد وی نبوده است.

در انتصاب مدیرعامل جدید پرسپولیس چه مسایلی دخالت داشته است؟ شاخص و معیار انتخاب مدیرعامل برای این دو باشگاه چیست؟ به نظر می رسد در سال های  اخیر وقتی مهارت، توانمندی، دانش و... نقشی در نظام انتصابات ندارد و اساسا مولفه های شایستگی بي معني شده، پرسش درباره نزول شان مدیریت نه درمجموعه سرخابی ها و ورزش کشور بلکه در کل دستگاه اجرایی کشور هیچ سودی ندارد!

بدون اغراق بگوییم به انتصابات مجموعه ورزش دقت کنید. کدام انتصاب در راستای نظام شایستگی صورت گرفته که امروز بخواهیم انتصاب درویش یا آجورلو را زیر سوال ببریم؟

 وقتی در فرآیند انتخاب برای فدراسیون فوتبال خوبان عالم از قوطی بیرون می آید! آیا نباید گفت که  سجادی، آجورلو و درویش هم  تکمیل کننده همان پازل هستند؟

اما آیا وقت آن نرسیده که مجلس همانطورکه به قول مصطفوی باید به فکر نان مردم باشد، قدری هم به روحیه و نشاط مردم نیز فکر کند؟

آیا مجلس قصد ندارد از وزیر ورزش سوال کند ادله او در هفته گذشته چه بود که با اطمینان از فرصت بازگشت سرخابی به لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت؟

اگر ادله سجادی ریشه در انتصاب مدیرعامل جدید پرسپولیس نداشته، آیاوقت آن نرسیده که با کارت زرد روبه رو شود؟

نویسنده: مجيد سعيدی