جمعه دهم فروردین ماه

تشییع پیکر خادم ورزش ایران

مراسم تشییع پیکر زنده یاد حاج محمدرضا یزدانی خرم در محل فدراسیون والیبال برگزار شد. در این مراسم دکتر صالحی امیری و محمدرضا داورزنی درباره خدمات و آثار ارزشمند برجای مانده این مرد صنعت که به خدمت ورزش آمده بود، سخنانی ایراد کردند.

پیمان اکبری و مصطفی کارخانه نیز به نمایندگی از ورزشکاران این رشته در وصف یزدانی خرم گفته اند و سپس با مشایعت جمعی از پیشکسوتان و دوستان به آرامگاه ابدی خود در قطعه 103 بهشت زهرا انتقال پیدا کرد. نکته عجیب و بدیع اینکه با وجود اعلام آمادگی رئیس کمیته ملی المپیک برای تدفین زنده یاد یزدانی خرم در قطعه نام آوران براساس وصیت یزدانی خرم، پیکر وی در قطعه ای دیگر به خاک سپرده شد؛ چرا که آن مرد شریف معتقد بود که قطعه نام آوران متعلق به قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش است و وی خدمت مهمی به جامعه ورزش نکرده بود که در این قطعه به خاک سپرده شود. این در حالی بود که به اقرار اکثریت جامعیت ورزش کشور وی در والیبال رسمی نوین ترسیم کرد و در کشتی نیز منشاء آثار و خدمات ارزشمند بود.

پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت بار دیگر این ضایعه تاسفبار به خانواده محترم یزدانی خرم و جامعه ورزش کشور تسلیت می گوید.