جمعه دهم فروردین ماه
نقد تند حاج رضایی به مسایل روز فوتبال ؛

همه جای شمال سبز است، جز زمین فوتبالش

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال بعد از مدت ها سکوت بار دیگر به صحنه رسانه ها آمد و با نقد تند خود روزه سکوت را شکست. حاج رضایی درخصوص تغییرات در مدیریت باشگاه ها گفت: نمی دانم چرا در بخش مدیریت پرسپولیس هیچ وقت یک بفرمای کوچک هم به محمد مایلی کهن نمی زنند. او یک فوتبالی خالص است و در بخش مدیریت هم سال ها دفتر امور مشترک فدراسیون ها را اداره می کرد.

تعجب من این است که بعد از 60 سال حضور در فوتبال مدیرانی که در باشگاه ها صاحب کرسی هستند، هرگز در فوتبال ندیدم. با توجه به شرایط باید مدیرانی گمارده شوند که میانسال، تحصیل کرده و آگاه به تکنولوژی روز باشند. آیا مدیران کنونی پرسپولیس و استقلال این گونه هستند.

قبول کنید که فیفا و کنفدراسیون آسیا با ما دشمنی ندارند. این ما هستیم که از راستی آزمایی و صداقت فاصله گرفته ایم. به صراحت اعلام می کنیم حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عملکرد مدیران ضعیف رخ داده است. ببینید که این آقایان چه بر سر فوتبال ما آورده اند.

نمی شود قوانین بین المللی را با دروغ و جعل اسناد دور بزنیم، متاسفانه برای برخی از آقایان منافع شخصی مهم تر از منافع ملی است. یکی از نکات مثبت لیگ فوتبال مربوط به چرخه مربیان است. باید در بخش مدیریت فوتبال هم تغییرات به وجود آید. این دردناک است که در شمال کشور با آن طبیعت زیبا که همه جای آن سبز است، زمین های فوتبالش خاکی باشد یا روی چمن مصنوعی بازی کنند.

گفت و گو: اکبر عزیزی