جمعه سی و یکم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

اتفاقات ریز و درشت فوتبال گاهی در پشت پرده قرار دارند. شاید برای اهالی فوتبال خالی از لطف نباشد که چند پرده از این اخبار را بیان کنیم.

* سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایران که چند سالی در فوتبال اروپا بازی کرده است، قصد بازگشت به ایران را دارد. در این راستا اگر شنیده اید که وی پیراهن تیم پرسپولیس را برتن کرده، تعجب نکنید.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد: کارگروهی ضد فوتبال ایران در حال فعالیت هستند تا فوتبال ایران را به سمت و سوی تعلیق سوق دهند وی رونمایی از این ضدیت را به آینده موکول کرده است.

 

* حدادیان مالک باشگاه نساجی بار دیگر به عملکرد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد. اعتراض وی مربوط به شکایت این باشگاه به دو بازیکن خارجی استقلال است. وی همچنین گفت: 13 باشگاه لیگ برتری خواهان بازگرداندن امتیازات گل گهر به این باشگاه هستند.

 

* تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از روز 26 دی ماه آغاز تا 23 بهمن ادامه خواهد یافت و تیم های لیگ برتری می توانند کمبودهای تیم خود را در این فاصله زمانی پر سازند.

 

* احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس که در امارات توپ می زند، پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را داده است. باید دید یحیی گل محمدی او را می خواهد یا خیر؟

 

* باشگاه استقلال در صورتی رضایتنامه رشید مظاهری را صادر خواهد کرد که تیم جدید وی از رقبای استقلال نباشند. این در حالی است که مظاهری به دلیل نداشتن پیشنهاد بین زمین و هوا گرفتار شده است.

 

* دکتر محمد دادکان اعتقاد دارد انتخاب مدیران پرسپولیس و استقلال از اختیارات وزیر ورزش نیست. هرچند که در ظاهر امر وزیر ورزش در این امر دخیل است، اما فشارهای جانبی و سیاسی بیشتر در این زمینه تاثیرگذار است.