جمعه دهم فروردین ماه
تیر حامیان صدری به سنگ خورد؛

گل محمدی ماندگار است؟

حمایت‌های شائبه برانگیز و عجیب یحیی گل‌محمدی، سیدجلال حسینی و برخی دیگر از بازیکنان پرسپولیس از مجید صدری و نیز رایزنی های پشت پرده و غیرمستقیم بعضی از اطرافیان این تیم با وزیر ورزش برای ابقای سرپرست مدیرعاملی، همان طور که انتظار می‌رفت نتیجه ای نداشت و وی جای خود را به محمدرضا درویش داد.

صدری دقیقا در روزی که قرار بود به اعضای تیمش پرداختی داشته باشد، تصمیم به کناره‌گیری گرفت و گل‌محمدی که تا قبل از این روز حامی سفت و سخت این فرد بود، در یک چرخش صد و هشتاد در‌جه‌ای تبدیل به منتقد او شد که چرا بدقولی کرده است.

در هر صورت وزیر ورزش تصمیم گرفت برخلاف میل سرمربی،سرپرست و کاپیتان پرسپولیس عمل کند و نه تنها صدری را مدیرعامل نکرد،بلکه وی را از سمت ریاست هیات مدیره هم کنار گذاشت.

با رفتن صدری حالا یکسری توافقات مالی پشت پرده وی با برخی نفرات در پرسپولیس روی هوا رفته است.از افزایش قرارداد سه میلیاردی گل‌محمدی در فصل جاری گرفته تا بالا بردن دستمزد افشین پیروانی، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی و ... هیچکدام دیگر وجاهتی ندارند، چرا که این توافقات در سازمان لیگ ثبت نشده است.

توافقات صورت گرفته صرفا بین مدیر وقت پرسپولیس با افراد نامبرده بوده که به نوعی امتیاز دادن به این نفرات از سوی صدری محسوب می شد. حالا باید دید درویش این توافقات را خواهد پذیرفت یا نه، موردی که البته شخص وزیر ورزش مخالف آن بوده و هست چرا که از نظر او قرارداد بر اساس توافق قبلی در سازمان لیگ ثبت شده و دیگر نیازی به افزایش رقم برخی از آنها نبوده است.

مورد دیگری که نباید به  سادگی از کنار آن گذشت،اختلاف حمید سجادی با یحیی گل‌محمدی است.چند ماه پیش بود که سرمربی پرسپولیس نتایج ضعیف وقت تیمش را به عدم انتخاب مدیرعامل ربط داد اما سجادی با بیان اینکه سرمربی باید کار خودش را بکند و کاری به مسائل مدیریتی نداشته باشد،پاسخ محکمی به این مربی داد.

در کنار این موضوع حمایت‌های گل‌محمدی از صدری اصلا به مذاق وزیر خوش نیامده و یکی از دلایلی که سجادی نخواست صدری بماند،همین موضوع بوده است.با شرایط موجود خیلی نمی‌توان انتظار داشت که  عمر مربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس طولانی باشد مگر اینکه...

نویسنده: حامد فرضعلی بیک