پنجشنبه نهم فروردین ماه

شور و نشاط در تمرینات پیشکسوتان راه آهن

تمرین با نشاط پیشکسوتان راه آهن، یک بازی خوب و برگزاری مراسم تولد بزرگان به همت مربی اسبق تیم ملی ایران نادر فریاد شیران، جلال بیوک، امیر ابوطالب، بهلول پوربابا،  رضا عباسی (بازیکن تکنیکی)، حافظ طاحونی، مهدی ابوطالب، بهروزتابانی (بازیکن بااخلاق و تکنیکی گذشته)، هوشنگ ممی نژاد،  محمدعلی راد و ... روزهای یکشنبه هر هفته زمین چمن باشگاه راه آهن تهران محل دورهمی های پیشکسوتان بزرگ این باشگاه است که صمیمانه برای دیدار هم و انجام تمرین و بازی دوستانه حضور می یابند .

این گردهمایی با حضور بزرگان باشگاه راه آهن   استاد امیر ابوطالب، بهلول پوربابا، نادر فریاد شیران، حافظ طاحونی، رضا عباسی، بهروز تابانی، هوشنگ ممی نژاد، عزت طاهرخانی،  محمدعلی راد، حسین نوروزی و حضور بازیکنان پیشکسوت بزرگ این باشگاه  انجام می شود که برنامه های متنوعی برای حمایت  و رفع مشکلات پیشکسوتان راه آهن و تقدیر و تشکر از آنان، برپایی مراسم متولدین هر ماه و کمک به اعضای باشگاه توسط آقای نادر فریاد شیران  سایر اعضا صورت می پذیرد ‌.

  روز یکشنبه ۲۶ دیماه نیز روز  این مراسم در تمرین باشگاه راه آهن  با حضور کلیه اعضای تیم برگزار شد که در پایان تمرین کیک و شیرینی جشن تولد  متولدین این ماه که آقایان   : عزت طاهرخانی، مهدی ابوطالب، مصطفی عزیزی، مجتبی کرد، سهیل عسگری بودند گرفته شد .

در این مراسم اکبر خانزاد پیشکسوت فوتبال و منصور صفری از مهمانان تیم راه آهن بودند . ناگفته نماند که تیم پیشکسوتان راه آهن را نادر فریادشیران چهره نام آشنای فوتبال ایران هدایت می کند. 

عکس: صفر پرست