جمعه دهم فروردین ماه
مراسم بدرقه از بانوی تاریخ ساز ورزش ایران و تجلیل از پیشکسوتان تنیس کشور؛

پاداش ۱۰۰۰ دلاری به مشکات الزهرا صفی

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران و همچنین بدرقه مشکات الزهرا صفی ، پاداش ۱۰۰۰ دلاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس به بانوی تاریخ ساز ورزش ایران اهدا شد.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران و همچنین و مراسم تجلیل و بدرقه مشکات الزهرا صفی بانوی تاریخ ساز ورزش ایران با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، مریم کاظم پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و اعضا هیات رئیسه این فدراسیون   در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم پاداش ۱۰۰۰ دلاری از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس اهدا گردید و پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

دکتر عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با ابراز خرسندی از موفقیت های اخیر تنیس ایران از جمله راهیابی مشکات الزهرا صفی به مسابقات گرند اسلم استرالیا مطالبه جامعه تنیس را حضور تنیس بازان ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین اعلام کرد.

وی با تقدیر از حضور پیشکسوتان در این مراسم از آنها به عنوان گنجینه های گران بهای تنیس ایران نام برد و استمرار حمایت های وزارت وزش و جوانان و کمیته ملی المپیک موجب موفقیت های آینده تنیس اعلام کرد.

مشکات الزهرا صفی پس از درخشش در رویدادهای بین المللی و قرار کرفتن در بین ۱۰۰ تنیسور برتر ، به عنوان نخستین جوان ایرانی خود را به مسابقات گرند اسلم استرالیا رساند .