سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
نیم نگاه

چرا از ساعی حمایت نمی شود؟

انتخابات فدراسیون تکواندو با وجود تایید وزارت ورزش به دلیل اعتراض برخی از اعضای مجمع دچار خدشه و شائبه شده است تا جایی که بحث تجدید انتخابات به میان آمده است...

این مسایل در شرایطی گوش آزار می نماید که بعد از سال ها یک شخصی از جنس ورزش و تکواندو بر کرسی ریاست تکیه زد و حالا چه کسانی و با چه استدلالی این انتخاب ورزشی را بر نمی تابند، بدیهی است که نباید ریشه در ورزش کشور داشته باشد. اما برخی قراین و شواهد نشان می دهد که همه از غیر نالند، سعدی از خویشتن!

در این بحبوحه سیدمحمد پولادگر که بیش از 20 سال بر تکواندو حکمرانی کرده است، به جای حمایت از جوانی که دست پرورده مکتب تکواندو و از افتخارات جهانی این رشته است، سکوت اختیار کرده و با مصاحبه های دوپهلوی خود با مخالفان انتخابات به نوعی هم آوا شده است. سوال ما این است که پس کی نوبت به جوانان ما می رسد که مسئولیت های اجرایی و اداری ورزش کشور را در دست بگیرند؟ هرچند که ما به عنوان رسانه نظر خود را می نویسیم و هیچ ارتباطی هم شخص برگزیده یا ابقا نشده نداریم، اما انتظار داشتیم که محمد پولادگر به عنوان بزرگتر و پدر این ورزش آستین حمایت بالا می زد تا جوانان دیگری که در رشته های دیگر برای سکانداری فدراسیون ها آماده می شوند، ناامید و نگران نباشند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی