چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
والیبال ساحلی آسیا؛

ایران – قطر خواهان میزبانی شدند

نشست کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا به ریاست کاراچر به‌صورت آنلاین برگزار شد و نادر انصاری به عنوان نماینده ایران در این جلسه شرکت کرد.

این نشست به ریاست کریگ کاراچر از استرالیا برگزار شد که خود عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال و عضو کمیسیون والیبال ساحلی FIVB است. چانگ چی مینگ از چین، توماس از هنگ کنگ (دبیر)، الکواری از قطر، شیانگ کیان از چین، دبی ووستر از وانواتو و توموکی کیمیشیما از ژاپن و نادر انصاری از ایران در این نشست حضور داشتند.

همچنین مدیرکل، دبیرکل و مدیر دپارتمان والیبال ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا در این نشست حضور داشتند که نخستین نشست کمیته فنی این کنفدراسیون در سال 2022 بود.

در این جلسه تلاش مصمم ایران و قطر برای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی بزرگسالان آسیا در سال 2022 نیز مورد بررسی قرار گرفت. قطر مایل است مسابقات قهرمانی مردان و زنان آسیا را 20 تا 23 بهمن برگزار کند و ایران برای میزبانی مسابقات مردان از 16 تا 20 اسفند داوطلب است.

در نهایت مقرر شد که ایران و قطر اطلاعات تکمیلی خود را تا روز جمعه هفته جاری ارائه کنند تا کنفدراسیون والیبال آسیا در این خصوص تصمیم‌گیری کند.