جمعه دهم فروردین ماه
قطار لیگ برتر فوتبال راه افتاد

کرونا کجا رفت؟

هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از فردا (شنبه ۲بهمن) با انجام سه بازی پیگیری خواهد شد.

پرسپولیس با فولاد، استقلال با هوادار و سپاهان با مس رفسنجان سه بازی فردا را تشکیل می دهند. عملا تیم های بالا نشین جدول دیدارهای خودرا زودتر از سایرین برگزار می کنند.

مجیدی در حالی آماده دیدار با هوادار می شود که تا همین دو روز پیش بین ۱۵تا۱۹بازیکن تیمش در گیر کرونا بودند و سازمان لیگ کرونایی بودن آبی پوشان را پذیرفت تا بازی جام حذفی استقلال با پیکان لغو شود!

مشخص نیست که اکنون با کدام بازیکن به دیدار هوادار خواهد آمد. با بازیکنان کرونایی یا بدون کرونایی. با این حال برای مجیدی دغدغه ای وجود ندارد چون احساس برادری در این بازی قابل لمس است.

اما پرسپولیس گرچه سرا نجام بعد از طی یک نیم فصل نهایتا با محبت وزیر مدیر عامل خود را شناخت، ولی هنوز به آرامش نرسیده است.

وعده های پرداختی بازیکنان تحقق نیافتاده وجا به جایی در مدیریت باشگاه سبب شد تا پرداختی ها به تعویق بیافتد، همین نکته باعث شده تا تیم گل محمدی تمر ینات تق و لقی داشته باشد.

در عوض تیم فولاد بر خلاف پرسپولیس همه چیز دارد. روحیه بالا، آمادگی لازم، پرداختی به بازیکنان و انگیزه قوی باید دید که در وضعیت متفاوت چه نتیجه از این برخورد حاصل خواهد شد. البته این بازی در تاریخ ۱۸بهمن باردیگر تکرار خواهد شد و آن دیدار سوپر جام است که در ورزشگاه گل گهر انجام خواهد شد.

دیدار سوم به سپاهان ومس رفسنجان تعلق دارد.

 هر دو تیم دارای سبک خاصی از فوتبال هستند و بی شک می تواند این دیدار را که  حاشیه کمتری در قیاس با دو بازی استقلال و پرسپولیس دارد، واژه جذابترین بازی هفته شانزدهم را به خود اختصاص دهد.

نویسنده: اکبر عزیزی