جمعه سی و یکم فروردین ماه
اخبار کوتاه

از گوشه و کنار فوتبال ایران

طی روزهای اخیر نقل و انتقالات در تیم های باشگاهی کشور طرف توجه دوستداران فوتبال واقع شده است. از سویی دیگر تحرکات تازه فدراسیون فوتبال در جهت تحکیم این تشکیلات نیز حائز اهمت بوده است که می خوانیم.

بازیکنان مازاد پرسپولیس معرفی شدند

یحیی گل محمدی سر مربی تیم پرسپولیس لیست صدور و مجوز آزاد سازی  و یا معوضه پنج بازیکن این تیم را در اختیار باشگاه قرارداد تا کار انتقال آن ها به هر باشگاهی صورت بگیرد.

پنج بازیکن مازاد پرسپولیس، اسدی، شیری، ابراهیمی، پاکدل و مهدی خانی هستند.

قرار شد هر باشگاهی خواهان بازیکنان فوق هستند مستقیما و بدون واسطه با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شوند.

استقلال با هوادار، شاید لغو شد

مهدی سهیل مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر صبح امروز در یک اظهار نظر در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد با آنکه برنامه هفته شانزدهم بازی های لیگ برتر اعلام شده است و فردا بخشی از این دیدارها انجام خواهد شد، اما این امکان دارد که بازی استقلال با هوادار لغو شود.

وی گرچه توضیح زیادی در این خصوص ارائه نداد ولی افزود که این موضوع طی ساعات آینده مشخص خواهد شد.

سهیل ادامه داد با آنکه بازی ها همچنان بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما به باشگاه ها اعلام کرده ایم اگر میتوانند میزبان بازی با تماشاگر باشند، تسهیلات و خدمات و برنامه های خود را به سازمان لیگ اعلام بدارند تا مقدمات کار فراهم شود.

کلانی جواب منفی داد

گویا قرار است که تیم ملی فوتبال کشورمان به زودی صاحب تشکیلاتی چون کمیته فنی شود.

عزیزی خادم چند صباحی است که مطالعه برای انتخاب اعضای کمیته فنی را آغاز کرده است، نهایتا به این نتیجه راه یافت که چه کسی بهتر از حسین کلانی می تواند مسئول کمیته فنی باشد. اما عزیزی خادم هرگز باور نداشت که پیشنهادش با مخالفت کلانی مواجه شود.کلانی هم به پیشنهاد کمیته فنی پاسخ منفی داد وهم به پیشنهاد مسئول نظارت قرار دادها ی فدراسیون فوتبال.

گزارش: اکبر عزیزی