جمعه دهم فروردین ماه

چند برش از فوتبال

حالا که دو تیم استقلال و پرسپولیس از گردونه لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند استخدام بازیکنان خارجی برای این دو تیم هیچ فایده ای نخواهد داشت.

 اینکه چه کسانی عامل حذف این دو باشگاه شده اند هیچ کس زیر بار مسئولیت نرفته است. اما با این همه اگر قرار باشد بازیکن خارجی متوسط یا به درد نخور جذب این دو باشگاه شوند بهتر است که هزینه های میلیاردی خرید بازیکنان صرف خرید بازیکنان با کیفیت شده یا این پول ها به زخم هزاران مشکل پرسپولیس و استقلال زده شود.

مهاجم مازندرانی تیم ملی فوتبال به هالسیتی انگلیس می رود.

اللهیار صیادمنش که از فنرباغچه ترکیه به زوریای اکراین پیوسته بود در بازگشت به کشور ترکیه با مبلغ معادل پنج و نیم میلیون یورو به لیگ انگلیس می پیوندد.

گفته می شود این مهاجم آملی باز هم به عنوان یار قرضی به تیم هالسیتی می پیوندد. جالب است که بدانیم که وی با مبلغ معادل هفتصد و پنجاه هزار دلار به باشگاه استقلال به فنرباغچه انتقال یافته بود.

تیم های ایران و عراق روز هفتم بهمن ماه در ورزشگاه یکصد هزار نفری دیدار برگشت خود را در چهارچوب جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی برگزار خواهد کرد.

 در همین حال سازمان لیگ نیز برنامه دیدارهای نیم فصل دوم را اعلام کرده است که بر اساس آن روز دوم بهمن ماه تیم ها به مصاف یکدیگر می روند که در مهم ترین بازی پرسپولیس به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. این بازی در ساعت 18:00 برگزار خواهد شد.

گزارش: حسن امام قلی