جمعه دهم فروردین ماه

والیبال برفی با ساحلی بازان در راه قزاقستان

تیم ملی والیبال برفی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به اردو می رود. نگاهی به اسامی دعوت شدگان و حتی کادرفنی نشان می دهد که اکثریت با ساحلی بازان کشور ما است.

 این رقابت‌ها از 9 تا 15 اسفندماه به میزبانی شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد و تیم‌های داوطلب شرکت در این رقابت‌ها تا چهارم بهمن‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

اگر تعداد تیم‌های شرکت کننده بیشتر از 16 تیم باشد، این رقابت‌ها در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار خواهد شد که مسابقات جدول مقدماتی نهم اسفندماه و دیدارهای جدول اصلی دهم تا پانزدهم اسفندماه برگزار می‎‌شود. از جدول مقدماتی دو تیم به جدول اصلی راه‌خواهند یافت.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال که مسئولیت والیبال برفی را نیز برعهده دارد، برای حضور تیم ملی برفی ایران در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده و در این راستا هشت بازیکن را به اردوی آماده‌سازی دعوت کرده است.

این اردو که از 17 بهمن‌ماه در همدان آغاز می‌شود، به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد و پرویز فرخی و سیدمهدی عطایی به عنوان سرمربی و مربی بازیکنان را در اردو همراهی خواهند کرد.

آرش وکیلی، کامبیز کلته، وحید نیکوفر، میثم شکری، بهنام توکلی، سینا عنایتی، محمد شالیکار و رسول یمرلی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی برفی ایران هستند.

تیم ایران با چهار بازیکن در مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.