جمعه سی و یکم فروردین ماه
فوتبال پایه از نگاهی دیگر؛

روزهای طلایی در انتظار جوان پرسپولیسی

فوتبال پایه معادن بکر ودست نخورده ای به حساب می آید که اگر به این معدن درست رسیدگی شود، فوتبال ما سرشار از استعدادهای فراوان خواهد شد.در بخش پرداختن به آینده سازان فوتبال کشورمان امروز نوبت به جوانی رسید که  در اخلاق و ورزش نمونه است.

سیدحسین حسینی هافبک توانمند و با قدرت تیم جوانان پرسپولیس است. هافبکی با فکر ودارای قدرت بدنی بالا و مهمتر از همه توپ گیر و سازنده پاس های گل. در خط میانی تیم جوانان پرسپولیس متمایز با سایرین دیده می شود. قدرت دوندگی و جنگندگی این جوان بدون حاشیه به اندازه ای بالا و چشمگیر است که پنداری دارای شش تا شش است . روزهای طلایی در فوتبال آینده این بازیکن را تشکیل خواهد داد.

 

پیکان محکوم شد

اعتراض هفت تیم از مسابقات لیگ برتر نونهالان تهران باعث شد تا تیم نونهالان پیکان که  در صدر جدول یکه تازی می کرد، دچار سقوط شده و نقره داغ شود.

موضوع به استفاده از وجود یک بازیکن خاطی به نام  یاسین زارعی بر می گردد که مسئولان تیم نونهالان شاهین مدارک جعلی بودن مدارک او را به قاضیان هیات فوتبال ارائه دادند و کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران هفت بازی تیم پیکان را بازنده و۲۱ امتیاز از این تیم کسر کرد. قطعا این اتفاق نکته تاریکی برای باشگاه پیکان که در فوتبال پایه که به اصطلاح خودرا برند  می داند! قلمداد وغیر فراموش خواهد بود.پیکانی ها در تلاش هستند تا آب سرازیر شده در جوی را در دادگاه استیناف جمع و امتیازات از دست رفته را بازگردانند!