جمعه دهم فروردین ماه
معروف حق برادری را به جا می آورد؛

صالحی: برای معاینه مجدد به ایتالیا می روم

ستاره والیبال ایران شانه جراحی شده خود را ده روز دیگر به آب درمانی و فیزیوتراپی می سپارد. میثم صالحی آبشارزن شماره یک تیم ملی ایران که شانه اش را نزد پروفسور پرچیلینی پزشک بلندآوازه ایتالیایی جراحی کرده بود، در گفت و گو با البرز ورزشی اعلام کرد: استراحت ناحیه عمل شده ده روز دیگر به پایان می رسد و قرار است بعد از فیزیوتراپی دو، سه هفته دیگر به ایتالیا بروم و مورد معاینه پروفسور پرچیلینی قرار گیرم تا در نهایت نظر ایشان را اعمال کنم.

صالحی درباره دوران نقاهت و اینکه چه کسانی جویای احوالاتش بودند، گفت: باشگاه اولشتین لهستان مرتب با من در تماس هستند و واقعا دمشان گرم که ورزشکار تیم شان را رها نکرده اند. البته آقای دکتر داورزنی و مصطفی کارخانه نیز با من گفت و گو کرده اند و سرمربی تیم ملی آقای بهروز عطایی هم به طور مداوم احوال مرا می پرسد. توصیه آقا بهروز این است که تا بهبودی کامل به فکر بازی و تمرین نباشم. ضمن اینکه با آقای سعید معروف هم در تماس هستم و وی گاهی تا یک ساعت تلفنی با من صحبت می کند و مراحل بهبودی را به خوبی توضیح می دهد و تاکید می کند که مراقب خودم باشم. آقای معروف واقعا در حق ما برادری کرده است.

آبشارزن قدرتی تیم ملی که به طور مرتب مسابقات لیگ را تماشا می کند در پاسخ به پرسش که اگر به تیم ملی و لیگ ملت ها نرسد، کدام بازیکن را به عنوان جایگزین خود پسندیده، می گوید: هنوز معلوم نیست که کارم به تیم ملی به کجا می رسد اما بازی پوریا حسین خانزاده در تیم هراز را بسیار پسندیده ام. او واقعا آینده پست دریافت کننده قدرتی تیم ملی خواهد بود .

صالحی در پایان گفت و گو افزود: برای مداوا و سفر به ایتالیا ناچار هستم که با هزینه شخصی اقدام کنم و انتظار دارم که فدراسیون والیبال نه تنها به من بلکه به بازیکنان مصدوم دیگر مثل علی اصغر مجرد، جواد کریمی هم حمایت کنند. من با باشگاه اولشتین قراردادم را فسخ کردم و دیگر روی کمک آنها حساب نمی کنم.

گفت و گو: جمشید حمیدی