چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
وعده حاج خلیل تحقق پیدا کرد؛

سردار بوندس لیگایی شد

با وجود اخبار ضد و نقیض زیادی که درباره پیوستن سردار آزمون به لیگ های ایتالیا، انگلیس و کشورهای دیگر انتشار پیدا کرده بود، پدر این بازیکن یعنی حاج خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال یک سال پیش به ما گفته بود که او را در لیگ آلمان خواهید دید و امروز این وعده تحقق پیدا کرده است.

سردار آزمون که تا پایان فصل با باشگاه زنیت روسیه قرارداد داشت، حالا با قراردادی 5 ساله به باشگاه بایرلورکوزن آلمان پیوسته و از این پس در بوندس لیگا حضور خواهد داشت. نکته مهم اینکه قرارداد آزمون از فصل بعد عملی خواهد شد و او قراردادش را تا پایان در زنیت سپری می‌کند تا به صورت رایگان به لورکوزن بپیوندد.

این خبر ناگهانی در حالی از سوی باشگاه آلمانی و سردار آزمون تائید شده که حتی چند روز پیش رییس باشگاه زنیت از ادامه حضور سردار در زنیت صحبت کرد و گفت که او حداقل تا پایان فصل آبی پوش خواهد ماند اما به شکلی غیرمنتظره تصاویر حضور آزمون در لورکوزن و امضای قراردادش در کنار مسئولان این باشگاه و در نهایت تصویر این بازیکن به همراه پیراهن این باشگاه بزرگ بوندس لیگا منتشر شد تا انتقالش رسمی شود.

باشگاه بایرلورکوزن ساعتی پیش از رسمی شدن این انتقال با انتشار یک توییت، وعده یک اتفاق ویژه را به هوادارانش داده بود اما کمتر کسی تصور می‌کرد که انتقال آزمون به این باشگاه، سورپرایز لورکوزنی‌ها باشد.