سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
آتش زیر خاکستر فوتبال در حال شعله ور شدن؛

نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در آتش!

با نگاه به نوع انتشار خبرهای اخیر ورزشی درباره دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان عملا از فضای مستطیل سبز  فوتبال خوزستان بوی نامطبوعی به مشام می رسد!

 انگار عمدا آتشی زیر خاکستر پنهان کرده بودند برای روز  مبادا و اینک این روز فرا رسیده و آن خاکستر هم در مسیر وزیدن باد قرار گرفته تا آتش درونش  شعله ور شود!

 احساس می شود دست هایی در کار تسویه حساب های شخصی و عقده گشایی خود از  درون فوتبال خوزستان به ویژه از کنار تیمداری فوتبال رخنه کرده و با پچ پچ کردن و دادن اطلاعات محرمانه خودشان، هجمه، تضعیف، تحریف و در نهایت تخریب را به سمت و سوی فوتبال خوزستان به ویژه نوع اقرار داده اند؛ چون دوست ندارند فضای ورزش و فوتبال و تیمداری آن به آرامش برسد! شاید هم نگران آن هستند که استقلال خوزستان موفق به افزایش سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر شود و سهمیه فوتبال خوزستان در آینده به عدد چهار برسد!

به هر روی، اینک فوتبال خوزستان به عنوان یک سیبل، نشانه گرفته شده است  و این خبرها  نمی تواند خبرهای خوبی برای فوتبال خوزستان  باشد و مطمینن سبب تکدر خاطر و نگرانی اهالی فوتبال خوزستان شده است!

اما  باید هوشیارانه و باتدبیر و به دور از احساسات، آن را مدیریت و صحت و سقم این خبرهای منتشر شده را بسیار جدی پیگیر کرد زیرا کوچک ترین بی توجهی و کم کاری در این مورد یک فاجعه  سقوطی درون فوتبالی برای این تیم ها و کسر سهمیه فوتبال خوزستان رقم خواهد خورد!

 امیدواریم این هشدار جدی گرفته شود زیرا از این لحظه وضعیت دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به حالت هشدار قرار گرفته و باید برای رفع آن چاره اندیشی منطقی شود.

ان شاالله نامه سازمان لیگ درباره نفت مسجدسلیمان که خواستار تعیین تکلیف مالکیتی و مدیریتی مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان شده است و شایعات منتشر شده درباره استقلال خوزستان مبنی بر اجازه نداشتن در جذب بازیکن واقعا تکذیب و با درایت و تدبیر ختم به خیر شود.

نویسنده: سیدمهدی ابوس