جمعه دهم فروردین ماه

شکارچیان دست به کار شدند

بازار نقل و انتقالات فوتبال؛اکنون که بازار رقابت های فوتبال لیگ برتر به دلیل تعطیلات نیم فصل از سکه افتاده ، بازار نقل وانتقالات داغ   شده است. در این مسیر سپاهان به صورت مکتوب خرید سعید صادقی را به گل گهر پیشنهاد داده است.

پرسپولیس به دنبال خرید کوشکی از پیکان است. فولاد خرید اسدی از پرسپولیس در دستور کار قرار داده است. مهدی شیری که درلیست مازاد پرسپولیس قراردارد، سفر  به مس رفسنجان را در بر نامه دارد. انتقال رشید مظاهری دروازه بان به پرسپولیس قابل پیش بینی است، البته اجر خودش برای دریافت رضایت نامه اقدام کند. تراکتور پیشنهاد خرید ابراهیمی مدافع پرسپولیس را داده است.

رضا آزادی پس از جدایی از استقلال  در برابر باشگاه و کادرفنی استقلال موضع انتقادی گرفته است و گفت: کاری خواهم کرد که استقلالی ها پشیمان شوند. امید روانخواه که اخیرا مربی تیم سایپا شده  با همان روشی که به سایپا وصل شد  به همان شکل در آستانه اخراج قرار دارد.

علی لطیفی که در تیم رایکا بابل جانشین پیروز قربانی شد، در یکقدمی اخراج از مربیگری این تیم قرار دارد پین دستیار فرهاد مجیدی که روز گذشته به کشورش ایتالیا بازگشته است احتمالا در بازگشت با یک مهاجم ایتالیایی به تهران بر می گردد. ارسلان مطهری مهاجم استقلال بوی سپاهان به خود گرفته است.او پیشنهاد جدایی را به مدیران باشگاه استقلال اطلاع داده است.