سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

روز اعتماد به جوانان و جشن ملی فوتبال

برای انتقال مهاجم پرفروغ فوتبال ایران به تهران، یک فروند هواپیمایی اختصاصی راهی ترکیه شد تا مهدی طارمی را از محاصره برف نجات داده و به کشور بازگرداند.

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از دو روز قبل تاکنون به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی در شهر دالامان، واقع در جنوب غربی ترکیه مانده و امکان بازگشت به ایران ندارد. این در شرایطی است که تیم ملی فردا (پنجشنبه) با عراق در تهران دیدار خواهد کرد.

خوشحالیم که در این شرایط حساس تاریخی در ورزش فوتبال مسئولان مملکتی با درکی بالا و ملی، در اقدامی مثبت برای حضور طارمی در مصاف با عراق با ارسال هواپیمایی که به وی اختصاص داده، یک عزم جدی و وطنی را به تصویر کشانده است.

البته حمله ناجوانمردانه کرونا به اردوی تیم ملی ضرورت جذب طارمی را مضاعف کرده است، اما اعتقاد راسخ داریم که در نبود سردار آزمون، مرد همیشه پرتلاش فوتبال ایران و تنی چند ستاره دیگر، فوتبال ما آنقدر پشتوانه دارد که با تزریق نیروی جوان و باانگیزه از سد دشوار تیم جنگنده عراق عبور کند. این واقعیت غیرقابل انکار را جوانان هندبال ما پریروز در کشور عربستان به اثبات رسانده بودند که در نبود نیمی از ستاره ها و لژیونرها به لطف جوانی و البته تجربه یکی، دو بازیکن جواز جهانی شدن را به دست آوردند . امروز روز خودباوری ملی فوتبال دوستان و اعتماد به جوانان کم نام و نشان است.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی