پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
فردا نوبت جشن صعود فوتبال ایران است؛

با سردار یا بدون سردار!

فردا هفتم بهمن ماه را می توان بهترین ماه یا سال فوتبال ایران خواند. فردا دیدار برگشت دو تیم ملی ایران و عراق در مسیر جام جهانی قطر رودرروی هم قرار می گیرند...

عراقی ها حریف دیرینه فوتبال ما محسوب می شوند و ما در این بازی بزرگ سردار آزمون و چند بازیکن دیگر را در اختیار نداریم. اما بازیکنانی داریم که در اوج آمادگی به سر می برند و می توانند بدون سردار هم خود یک سردار باشند. فردا ورزشگاه آزادی 10 هزار تماشاگر را پشتیبان تیم ملی خواهد داشت و از این بین بانوان ایرانی نیز به حمایت برادران ملی پوش خود خواهند رفت. امید که ملی پوشان ارزشمند ایران کار را در مسابقه با عراق تمام کنند و جشن صعود برپا شود. نباید اجازه داد که کار صعود به اما و اگر و دیدار به امارات و باقی قضایا کشیده شود.

 

دعوت از فرجی جوان

شرایط استثنایی و کرونایی تیم ملی فوتبال موجبی شد تا پای بازیکنان جوان به تیم ملی برسد. یکی از این بازیکنان فرشاد فرجی است. مدافع میانی پرسپولیس که می تواند در کنار جوانانی مانند عارف آقاسی از این فرصت تاریخی برای خودنمایی و کمک به تیم ملی استفاده کند. تجربه و جوانی ضامن صعود تیم ملی ما به جام جهانی خواهد بود. ایرانیان مردان روزگاران سخت هستند.

گزارش: حسن امامقلی