جمعه سی و یکم فروردین ماه

رد شکایت مس از استقلال

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه مس رفسنجان از استقلال به دلیل استفاده از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند رد شد.

باتوجه به شکایت باشگاه مس رفسنجان از باشگاه استقلال درباره استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام‌های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در مسابقه هجدهم دی ماه، نظر به اینکه شاکی علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص نسبت به پرداخت هزینه دادرسی در مهلت قانونی اقدام نکرده است، صرف نظر از صحت و سقم موضوع قرار رد دعوی صادر شد.

در دیدار دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان که در تاریخ ۸ دی ماه برگزار شد، باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل سوء رفتار تیمی به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین حمزه حدادی بابادی بازیکن این تیم به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم پیکان تهران و پدیده مشهد که در تاریخ ۸ دی ماه برگزار شد، مجید محافظت کار مربی تیم پیکان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.

همچنین صادق صادقی بابا بازیکن تیم پدیده مشهد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و اعضای تیم حریف که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.