پنجشنبه سی ام فروردین ماه
گفت و گو با علی پروین در خصوص بازی ایران با عراق؛

ایران شایسته پیروزی است

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق از جهاتی بسیار حساس شده است. چهار بازیکن کلیدی تیم به دلیل ابتلا به کرونا درخدمت تیم ملی قرار ندارند. گرچه همگان دربازی فردا در انتظار یک روز با شکوه وبر پایی جشن صعود آن هم به صورت زود هنگام هستند، اما ابتلای چند بازیکن کلیدی تیم ملی به ویروس کرونا شرایط را سخت کرده است.

در این ارتباط شنیدن نظریات کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان هم جالب و هم خالی از لطف نخواهد بود. با اسطوره فوتبال کشورمان،یعنی علی پروین گپ کوتاهی داشتیم که با هم می خوانیم.

اول دعا می کنم که خداوند هرچه زودتر ریشه ویروس کرونا کنده وسلامتی کامل به جامعه بازگردد.

 باید روی فوتبال عراق حساب کرد ،چون فوتبال نزدیک به خودمان دارد.

 در بد زمانی بازیکنان ما دچار ویروس کرونا شدند، اما با این حال ما ایران هستیم ودر اسیا قدرت بزرگی در فوتبال هستیم.

* باید جنگید، باید عراق را برد،چون شایسته هستیم،چون مردم منتظر جشن صعود زود هنگام هستند. اکنون زمان شاد کردن دل مردم فرا رسیده است نباید از آن غافل شد.

 * قبول دارم که در غیاب چند مهره اساسی کار چیدمان تیم سخت است،اما فوتبال ایران آنقدر ستاره دارد که هر لحظه اراده کند می توانند بدرخشند.

*  عراق چیزی ندارد که بخواهد از دست بدهد،همین نکته می تواند خطر ناک باشد.باید در برابر بازی انتحاری عراقی ها پرس از جلو را در دستور کار قرارداد تا سازمان تیمی انها هرگز شکل نگیرد.

 برای من مثل روز روشن است که عراق را خواهیم برد و شادی سراسری را انجام خواهیم داد، اما نباید چشم وگوش بسته بازی کنیم،یک اشتباه کوچک شاید راه صعود را سخت کند.فردا همه قلب ها باید برای تیم ملی بتپد.

گفت و گو: اکبر عزیزی