جمعه سی و یکم فروردین ماه

پیشکسوتان فوتبال از بازی  ایران با عراق می گویند

دیدار ایران با عراق با توجه به حاشیه هایی که برای این بازی ایجاد شده ، شرایطی را ایجاد کرده تا نگاه اهالی فوتبال وپیشکسوتان فوتبال به آن معطوف شود. در این رایطه به سراغ برخی از پیشکسوتان فوتبال رفتیم تا با نظرات آنها آشنا شویم.

 

فرکی : شرایط سختی ایجاد شده است، اما بدانید که فوتبال ما وبازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند. د عا می کنم تا فردا یک جشن با شکوه فوتبالی را در کشورمان فراهم سازیم.

 

حمید استیلی: فوتبال عراق همیشه برای ما یک حریف جدی بوده است.  لذا تیم ما از انگیزه بیشتری برخوردار است. ما در نظر داریم تا صعود زود هنگامی را رقم بزنیم،بنابراین از شانس بیشتری برای این فتح برخورداریم. بازی گل دارد و ما با اختلاف یک گل پیروز میدان خواهیم بود.

 

ابراهیم قاسمپور: اگر در راه چیدمان تیم خوب عمل کنیم، اگر از پرس انهم از دهانه دروازه عراق غافل نشویم ودر ضربات نهایی بی تفاوت نمانیم، حتما تیم پیروز میدان هستیم.

 

علی جباری: تیم ملی نسل جوان ما یک تیم شاداب و جسوری است. عراقی ها از این فاکتور فاصله دارند، همین شادابی باعث خواهد شد تا ارائه دهنده فوتبال تهاجمی باشیم. تیمی که فوتبال تهاجمی را در دستور کار دارد،خیلی زود به گل رسیده وبا اقتدار به پیروزی خواهد رسید.

 

شک ندارم که عراق را با اختلاف شکست خواهیم داد،چون این تیم ملی بوی گل می دهد. بازی این تیم مرا به یاد جوانی خودم می اندازد که بوی گل میدادم.

 

جواد زرینچه: ابزارهای بلند پروازی تیم ملی قابل لمس است،کار صعود تیم ملی به جام جهانی فردا با هنر مندانه بازیکنان تیم ملی یکسره خواهد شد.

 

خداداد عزیزی: نباید به بزرگی این تیم شک کرد، به جام جهانی صعود خواهیم داشت، عراق را خواهیم برد، اما باید به بعد از صعود فکر کرد. باید به تقویت تیم ملی اندیشید.

 

عابدزاده:  تعقیب کننده  بازی های تیم ملی هستم. خیلی با نشاط بازی می کند. اگر وسط زمین را در اختیار بگیریم پیروزی ما حتمی ودر نهایت ارامش حاصل خواهد شد.