پنجشنبه نهم فروردین ماه

محمدی: شرح وظایف مدیر فنی مشخص است

علی محمدی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد برنامه هایش در پست جدید گفت: شرح وظایف مدیر تیم های ملی مشخص است و اصلی ترین کار بنده تعامل بین سرمربی های رده های سنی با یکدیگر و در میان گذاشتن مسائل و مشکلات آن ها فدراسیون و در نهایت تصمیم گیری در مورد این موضوعات است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: محمدی افزود: تمام هدف ایجاد همدلی بین جامعه ی کشتی کشور خصوصا قهرمانان گرانقدر و مربیان سازنده است.

به نظرم مدتی بود که این همدلی کم شده بود و این اواخر نیز که حاشیه هایی نیز در این مورد پیش آمد بنده آمده ام که این همدلی ها را بیشتر کنم.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: موردی که همه ی ما باید درنظر داشته باشیم این است که کشتی یک ورزش پهلوانی است و انتظار و نگاه مردم از ما نیز نسبت به سایر ورزش ها فرق می کند. اگر بتوانیم وفاق را بیشتر کنیم کار بزرگی انجام داده ایم و این چیزی است که در کشتی الان کمرنگ شده است.

محمدی گفت: امیدوارم دوستی و رفاقت و محبتی که در قدیم بوده و الان کم رنگ تر شده انشاء الله بیشتر شود و تمام هم و غم ما به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ کشتی باید این باشد که کشتی گیران ما در بازی های آسیایی، جهانی و المپیک افتخارآفرین باشند و این مستلزم این است که همه مربیان سازنده و قهرمانان خوب المپیک و جهان با هم همدل شوند و به کشتی ادای دین داشته و کمک کنند. من هم به عنوان برادر کوچکتر نماینده این عزیزان هستم که امروز در جایگاهی هستم که به کشتی کمک کنم و قطعا بنده نیز به دنبال همین هدفی هستم که این بزرگواران نیز دارند.