پنجشنبه نهم فروردین ماه

جزیده: لیبروهای خوبی در لیگ برتر داریم

لیگ برتر والیبال ایران در سال جاری شاهد درخشش چند لیبرو جوان بوده است که می توانند پشتوانه خوبی در این پست باشند.

عظیم جزیده بهترین لیبرو باشگاه های آسیا در سنوات قبل با بیان این مطلب افزود: سوای محمدرضا حضرت پور که یک استثنا در پست لیبرویی است ابوالفضل قلی پور هم عالی ظاهر شده است. ضمن اینکه دو لیبرو جوان به نام های موسی سخاوی و اسماعیل طالبی نیز خوش درخشیدند و من به آینده این دو جوان خوشبین هستم.

دستیار تیم ملی والیبال درباره جراحی جواد کریمی پاسور اول تیم ملی و اینکه آیا در نبود احتمالی وی تیم ملی فشار خلاء در این پست دیده نمی شود گفت: فردا به آمل می رویم تا جویای احوالات کریمی شویم اما علی رمضانی هم پاسور جوانی است که می تواند در پست پاسوری به خوبی ایفای نقش کند. هر چند که در مجموع در پاسوری دست والیبال ما خیلی پر نیست.

سرمربی تیم شهرداری گنبد درباره خیزش دوباره این تیم در لیگ برتر نیز گفت: من امسال دو تیم را برای لیگ برتر آماده کرده بودم. بعد از کوچ چند بازیکن ناچار شدم تنی چند از بازیکنان گمنام را به میدان بیاورم که نوید آینده ای خوب را برای والیبال شهر ما می دهد. البته جوانان باید تلاش کنند و راه حرفه ای گری را بیاموزند. این را هم اضافه کنم که در شهر گنبد هیچ گاه مشکل پول نداشته ایم. پرداخت ها دیر یا زود شد اما سوخت و سوز نداشته است.

بازیکنان باید نسبت به تیمی که انتخاب می کنند تعهد داشته باشند. در شهر ما وقتی که با برخی از بازیکنان به دلیل کج روی آن ها برخورد کرده بودم مورد انتقاد قرار گرفته ام. اما دیدید که در سایر تیم ها این بازیکنان دچار چالش شده بودند و من فقط به قصد تادیب به آنان برخورد کرده بودم.

جزیده در مورد داوری بازی شهرداری گنبد و تیم ورامین نیز گفت: به نظر من علیرضا قریب مسابقه را خوب قضاوت کرد و مدیریت درستی داشت. به بازیکنان دو تیم کارت قرمز داد چون قصد داشتند در نحوه قضاوت وی تاثیر بگذارند.

گفت و گو: جمشید حمیدی