سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

سلیمانی: بازیکنان تیم ملی محک خوردند

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از کسب قهرمانی در مسابقات کافا اعلام کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران داشته باشم که توانستند با صعود مقتدرانه به مسابقات جام جهانی 2022 قطر دل همه مردم ایران را شاد کنند.

وی ادامه داد: مسابقات داخل سالن کافا برای اولین بار به صورت آزاد برگزار شد و تیم ملی ایران بعد از دو سال وقفه که به دلیل شرایط کرونایی به وجود آمده بود و هیچ اردو و بازی تدارکاتی نداشت، باعنایت شخص رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر کل محترم و توجه ویژه خانم موسوی به این مسابقات اعزام شد.

سلیمانی پیرامون تاثیر و کیفیت این بازی ها اعلام کرد: با وجود تغییرات قابل توجه در بازیکنان تیم ملی این مسابقات محک بسیار خوبی بود و کمک کرد ما به شناخت خوبی از کیفیت و ظرفیت بازیکنان تازه دعوت شده دست یابیم. توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و به یاری خدا بعد از این جام با برگزاری اردو های منظم و بازی های تدارکاتی مناسب در مسابقات جام ملت های آسیا بدرخشیم. با این میزان از توجه و حمایت که توسط رئیس فدراسیون فوتبال انجام می شود می توانیم امیدوار باشیم که در ادامه راه بهترین نتایج حاصل خواهد شد و همین حمایت ها است که انگیزه ملی پوشان ایرانی را دو چندان کرده است.