جمعه دهم فروردین ماه
نقل وانتقالات فوتبال باشگاه های ایران؛

رضاییان و قرارداد دوساله با پرسپولیس

نقل وانتقالات فوتبال بازارش داغ شده است. در این اوضاع احوال هر کس پول نقد و به عبارتی چپ  پری داشته باشد،خرید راحت واسانی انجام می دهد. اشاره ای به جابجایی های چند روز اخیر می اندازیم تا مشخص شود در هیاهوی دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق کدام تیم ویا بازیکن بی سروصدا دست به خرید یا جابجایی زده است.

**  بابک مرادی را در نیم فصل دوم بازیکن هوادار بدانید.او از استقلال به هوادار تغییر مکان داد.

** علیر ضا کوشکی ستاره تیم فوتبال پیکان خیلی ارام به تیم فولاد خوزستان انتقال پیدا کرد.

** پیکان با توجه به کوچ کوشکی به فولاد اندک اندک در حال خالی شدن است،چون در این باشگاه قدرت دافعه قوی تر از جاذبه عمل می کند.

 **   باشگاه استقلال فقط در صورتی با انتقال آرش رضا وند به فولاد خوزستان موافقت خواهد کرد که به صورت پایاپای صالح حردانی را از فولاد دریافت کند. حردانی هم گفته است با توجه به حضور تیم فولاد در لیگ آسیا فعلا در فولاد ماندگار است،ا نتقال به استقلال شاید وقت دیگر.

**  در صورتی که پنجره نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس در این هفته باز شود،رامین رضائیان که اواسط هفته وارد تهران می شود،قراداد دو ساله با پرسپولیس امضا خواهد کرد.

**  شهاب گردان دروازه بان ذوب اهن به تیم فولاد خوزستان پیوست.پیشتر قرار بود رشید مظاهری به فولاد برود.

**از رشید مظاهری سنگر بان ناراضی استقلال بشنوید که وی چون موفق به دریافت ۴۰در صد از قرار دادش تا نیم فصل لیگ نشده،طبق قوانین این حق رادارد که اقدام به فسخ یکطرفه کند.احتمالا وی طی امروز وفردا اقدام به چنین کاری خواهد کرد.

**   حسین پور امینی بازیکن تیم فوتبال پیکان عطای ماندن در پیکان را به لقایش بخشید وبه پیراهن تیم فوتبال مس رفسنجان رسید.