جمعه سی و یکم فروردین ماه
هرمزگان قهرمان کبدی کارگران کشور؛

ندیری: تورنمنت بین المللی برگزار می شود

در پایان دومین دوره رقابته ای کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور که با شکوه خاصی در بندرعباس طی روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه برگزار شد تیم هرمزگان میزبان بازی ها  برابر خراسان جنوبی با نتیجه ۳۳ بر ۲۷ به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در دیدار رده بندی هم مازندران در دیداری سنگین و نزدیک با نتیجه ۴۰ بر ۳۹ تیم تهران را برد و سوم شد.


در پایان با حضور دکتر رمضی ریاست فدراسیون ورزش کارگری، دکتر ابراهیمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، امیاری مدیر کل ورزش و جوانان و نیز مهندس ندایی معاون فولاد هرمزگان به عنوان حامی این مسابقات و ورزش کبدی کارگران جایزه نقدی، مدال و جام قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد. همچنین تیم خوزستان موفق به دریافت جام اخلاق این دوره از رقابت ها شد.

دومین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور در بندرعباس با حضور هفت تیم برتر کشور از استان های تهران، کرمان، یزد، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان و هرمزگان طی دو روز به میزبانی هیات ورزش کارگری استان هرمزگان برگزار شد. مجید ندیری رییس انجمن کبدی کارگران با قدردانی از میزبانی بسیار خوب و موفق اداره کل تعاون کار و رفتاه هرمزگان گفت: از تمامی دوستانی که در  راه برگزاری مسابقات ساحلی کبدی همراه ما بودند نهایت قدردانی را دارم. 

ندیری افزود: شرکت فولاد هرمزگان نیز به عنوان حامی این مسابقات فضای خوبی را برای برگزاری مطلوب  دومین دوره کبدی ساحلی فراهم کرد که جای قدردانی دارد.  وی حضور  7 تیم  در این مسابقات در هوای معتدل و مطبوع بندرعباس  را نشانه علاقمندی جامعه کارگری به رشته سنتی  کبدی دانست و گفت: ان شاا... در آینده شاهد برگزاری تورنمنت بین المللی ساحلی کارگری خواهیم  بود .