جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با عقاب فوتبال آسیا؛

عابدزاده: امیر مرا به یاد جوانی انداخت

احمدرضا این روزها کمتر حرف می زند و طبیعی است است با او به سختی می شود گپ وگفت داشت، اما به گفت و گوی مختصر و مفید بسنده می کند. عابدزاده بعد از مدت ها دوری از فوتبال، این بار برای تماشای دیدار ایران با عراق در ورزشگاه آزادی دیده شد. او فکورانه بازی ایران با عراق را تماشا می کرد ودر این میان بیش از هر چیز بازی فرزندش امیر علی را درون دروازه زیر نظر داشت.ماحصل تماس تلفنی ما را با عقاب سابق فوتبال آسیا می خوانید.

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: اوایل  بازی خیلی سخت گذشت، چون عراق ما را تحت فشار گذاشته بود. وقتی امیرعلی در همان دقایق اولیه بازی توپ را روی خط دروازه مهار کرد،اعتماد به تیم برگشت. تیم ملی را یک مجموعه کامل دیدم. هماهنگ ومنسجم و با هدف بازی می کرد. در جمع ملی پوشان را فرزندم را با روحیه وبا اعتماد دیدم.او مرا به دوران جوانی ام برد.

عابدزاده درباره تشکر فرزندش از وی گفت: سپاسگزاری فرزند از پدر از خصایل وفرهنگ ما ایرانی هاست.من این فرهنگ را به فرزندم آموختم.

وی ادامه داد: حمایت فدراسیون فوتبال وبرنامه ریزی این فدراسیون نشان داد که روزهای طلایی در فوتبال ایران نقش بسته است. این تیم را باید هم حفظ   و تقویت کرد. بازیه ای تدارکاتی با بزرگان فوتبال دنیا نباید فراموش شود،چون در جام جهانی با تیم های بزرگ دنیا مسابقه خواهیم داشت.

گفت و گو: اکبر عزیزی