پنجشنبه نهم فروردین ماه

قهرمانان جام انفورماتیک معرفی شدند

نتایج نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال "جام انفورماتیک" که به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد، مشخص و چهره قهرمانان شناخته شد.

در دیدار فینال مسابقات پیشکسوتان، تیم‌های فوتسال یاران طاهری، جانعلی، محمدی و زنده یاد محمود یاوری، به رقابت پرداختند که در پایان، تیم یاران طاهری، جانعلی، محمدی با غلبه برحریف خود به مقام قهرمانی رسید و تیم  زنده یاد محمود یاوری نایب قهرمان شد. مقام سوم مشترک نیز از آن تیم های یاران حسن روشن و زنده‌یاد پرویز دهداری شد.

 در جریان این رقابت ها که با نظم‌ خاص، قضاوت خوب داوران و زیر نظر کامبیز مهاجر، فرامرز شمس، تبریزی و رحیمی در سالن کشتیرانی برگزار شد، مسابقات فینال فوتسال جام انفورماتیک نیزبین تیم های شرکتی در قالب دو جام کوچک و بزرگ پیگیری شد که در جام کوچک، بهسازان ملت برسکوی قهرمانی ایستاد، تیم شاپرک دوم شد و تیم های راشد سامانه (پارسا) و سپهر رایانه نها‌وند به مقام سوم مشترک رسیدند.

در مسابقات جام بزرگ هم تیم ایراکام با شایستگی برسکوی فهرمانی تکیه زد، مادیران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم های پرداخت الکترونیک سداد و پردیس صنعت سیاره سبز به طور مشترک سوم شدند.

این مسابقات در حالی با حمایت اسلامی رئیس، کشاورز دبیر و زند دبیر ورزش سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران از ۲۶ آذر تا ۷ بهمن برگزار شد که فینال بازیها و مراسم اختتامیه این رویداد با شکوه و نظم خاصی همراه بود و طی بازی های این دوره، یاد و خاطره فوتبالیست های ارزنده کشورمان گرامی داشته شد تا این بار نیز در مسابقاتی با حضور بزرگان و صاحب نامان فوتبال ایران، "جام انفورماتیک" به رسالت واقعی خود به خوبی عمل کرده باشد.

گفتنی است تیم قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی) نیز که در این دوره از رقابت ها با نام زنده یاد علی مودت بنیان گذار این تیم، شرکت کرده بود، تلاش کرد در کنار ارایه یک فوتبال قابل قبول در حضور بزرگان این رشته، همچنان در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی پیشگام بوده و با حمایت "تجارت الکترونیک پارسیان" حضور پررنگ و اثرگذاری در این رقابت ها داشته باشد و با انجام مراسم ویژه، یاد و خاطره فوتبالیست های ارزنده کشورمان و مرحوم علی مودت را گرامی داشته و نقش خود را در قبال انعکاس این مسابقات و رقابت دیدنی صاحب نامان فوتبال به خوبی ایفا کند.