شنبه یکم اردیبهشت ماه
نقل وانتقالات فوتبال لیگ برتر؛

استقلال با فولاد، دوباره پشت میز مذاکره

بازار رفت وآمدهای بازیکنان وانجام جابجایی ها هر روز داغ و گرم می شود. در اینجا به بخشی از آن اشاره می شود.


**  مذاکرات دو باشگاه استقلال فولاد که چندی پیش به دلیل زیاده خواهی طرفین قطع شده بود، از صبح امروز مجددا آغاز شد. محور صحبت ها به انتقال صالح حردانی از فولاد به استقلال و رشید مظاهری از استقلال به فولاد است.

 

**  شنیده ها حکایت از ان دارد که سارق منزل فرهاد مجیدی که چند روز پیش اشیای قیمتی اورا به سرقت بر ده بود توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.

 

** سرانجام کار انتقال بابک مرادی از استقلال به تیم هوادار به صورت قطعی انجام شد وبا این انتقال مشکل این بازیکن با استقلال حل وبه پایان رسید. او در مقابل بخشش باقیمانده از قرارداد مالی اش به رضایتنامه دست یافت.

 

**طبق گفته یکی از اعضای کمیته استیناف، فردا(سه شنبه)رای نهایی شکایت استقلال از گل گهر اعلام خواهد شد.

 

** ژان کارلوس بازیکن خارجی مد نظر تیم استقلال بود که پین دستیار ایتالیایی استقلال در نظر داشت اورا به ابی پوشان اضافه کند، این اتفاق نیفتاد، چون پیشنهاد مالی ابی ها به گونه ای بود که کارلوس را شدیدا ناراحت کرد.

 

درویش در آستانه بر کناری!

 

** وینگو بگوویچ که تجربه کار در تیم های پرشماری از تیم های ایرانی را دارد، سر مربی تیم شاهین بوشهر شد.

 

**  قرار است وزیر ورزش بحث حضور تماشاگران در بازی ایران با امارات را در هیات دولت مطرح کند، اگر موافقت دولت را به دست اورد، بازی ایران با امارات فردا(سه شنبه) با تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

**  احسان حاج صفی که تست کرونای او منفی اعلام شده است، بدون توجه به بازی ایران با امارات اردوی تیم ملی را ترک کرد وبه یونان رفت تا در تمرینات باشگاهی تیم یونانی شرکت کند. حاج صفی هم اکنون در یونان به سر می برد.

 

**  خسرو حیدری که پیش از این مشاور ورزشی آجورلو در استقلال بودبا دریافت حکم جدید، مسئول استعدادیاب باشگاه استقلال در سراسر کشور شد.

 

**  وزیر ورزش اعلام کرد، به زودی تغییراتی در مجموعه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت.

 

**  با توجه به اظهارات اخیر وزیر ورزش و راهیابی نفرات جدید به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، این احتمال وجود دارد که رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صندلی مدیریت را از دست بدهد.