پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

زمانپور: در نقد نایب رئیس منصف نبودند

در پی استعفای فریده شجاعی از سمت نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال نقدها درباره عملکرد این بانون ورزشی آغاز شد. آزاد زمانپور بازیکن سابق تیم ملی از مربیان مطرح بسکتبال کشورمان در این زمینه به البرز ورزشی می گوید: این یک تصمیم شخصی از سوی خانم شجاعی بود ولی من به عنوان یک بسکتبالی به ایشان خسته نباشید می گویم و قدردان زحماتی هستیم که برای اعتلای بسکتبال بانوان متحمل شدم. این روزها که درباره ایشان نقد می شود، فکر می کنم که شاید برخی از منتقدان منصفانه سخن نگفتند.

زمانپور درباره انتخابات پیش روی فدراسیون بسکتبال نیز می گوید: اتفاقات خوبی در زمان ریاست آقای طباطبایی در بسکتبال افتاده است. اما اکنون هر فردی که انتخاب می شود، دنبال کاور کردن خود در پشت شهرت بسکتبال نباشد. ما فردی را به عنوان رئیس می خواهیم که دلسوز بسکتبال باشد.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون درباره رقابت های نیمه نهایی باشگاه های کشور نیز می گوید: چهار تیمی که صعود کرده اند، شیمدور و گروه بهمن هر یک از دو بازیکن اروپایی و آمریکایی بهره می برند ولی ما هیچ بازیکن خارجی نداریم. با این همه تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. در تیم ما بازیکنان سطح ملی همانند نگین رسولی، عسل پورحیدری، فرزانه فروتن بازی می کنند. اعتقاد دارم که هر چهار تیم می توانند مدعی قهرمانی باشند.

دستیار اول تیم ملی بسکتبال در زمینه ناکامی تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا نیز می گوید: واقعیت را بپذیریم و آن اینکه ما به همه رقبای خودمان با اختلاف خیلی کم باختیم و این نشان می دهد بسکتبال بانوان پتانسیل خیلی خوبی دارد که در صورت برنامه ریزی بهتر می تواند در سطح اول آسیا مطرح باشد.

گفت و گو: زهرا سلیمانی