جمعه سی و یکم فروردین ماه
آمادگی آملی ها برای میزبانی باشگاه های آسیا؛

فرصتی مغتنم برای والیبال ایران

میزبانی والیبال باشگاه های آسیا در ایران به یک موضوع جالب توجه تبدیل شده است و در حالی که آذرباتری ارومیه درخواست کرده است که با قبول میزبانی رقابت ها یک تیر و دو نشان بزند و مسئولان استانی آذربایجان غربی هم تکاپوی خوبی در این زمینه دارند.

 باخبر شده ایم که باشگاه مقاومت شهداب یزد که پیشنهاد میزبانی دریافت کرده بود، به دلیل روی خوش نشان ندادن مسئولان استانی در زمینه تدارکات لازمه جهت پذیرایی از باشگاه های قاره کهن تمایلی به این قضیه نشان نمی دهند. اما در اصفهان باشگاه سپاهان تحرکات و اقدامات خوبی را برای جایگزین شدن ارومیه ای ها آغاز کرده است. در همین حال مهندس امین دادگر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لبنیات هراز آمل به البرز ورزشی اعلام کرده است که آماده میزبانی مسابقات فوق الذکر است.

محمد شعبانپور سرپرست و مدیر تیم هراز در این باره به ما گفت: شهر ما هتل های بسیار خوب و سالن های تمرینی فراوان دارد و چنانچه فدراسیون والیبال قصد انتقال میزبانی از ارومیه را دارد ما می توانیم با ترمیم سالن شهر، میزبان آبرومندانه ای برای باشگاه های آسیا باشیم.

حالا باید دید که فدراسیون والیبال چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت. آنچه که مسلم است استقبال خوب باشگاه های صاحب امکانات در شهرستان هاست که باید از این موقعیت مغتنم به خوبی استفاده کنند.

نویسنده: جمشید حمیدی