پنجشنبه نهم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

دسترسی به اخبار پشت پرده فوتبال را می توانید در این ستون جست و جو کنید.

* حمید استیلی پیشکسوت فوتبال به عنوان سفیر ورزش همگانی انتخاب شد.

استیلی در این رابطه گفت: ورزش همگانی ورزشی است که خانواده ها در آن حضور دارند. شایسته است که بودجه این ورزش  در حدی باشد که پاسخگوی گستردگی آن باشد.

 

* دکتر حاج علی تهرانی که از مربیان برجسته بدنسازی  فوتبال است کار او  مورد تایید فیفا قرار گرفت.

* بحث واگذاری سرخابی ها به شرکت های خصوصی به مراحل حساس خود راه یافت. بحث واگذاری این دو تیم در هیات دولت مطرح شدو سخنگوی دولت اعلام داشت، هیات دولت واگذاری این دوتیم به مردم  راتایید کرد.

* دیدار معوقه دو تیم استقلال با هوادار روز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

رشید مظاهری که در یک قدمی راهیابی به فولاد قرار گرفته بود، خیلی زود از اقدام خود پشیمان و راهیابی اش را منتفی دانست. دلیل این کار وجود یک بند در قرارداد این بازیکن بود که عملا مظاهری را بصورت رایگان در اختیار فولاد قرار می داد.

* دوران محرومیت داخلی فرزاد مجیدی روز چهارشنبه به پایان خواهد رسید و وی با اجازه برادرش از روز چهارشنبه در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

 

* با اظهارات اخیر صالحی امیر رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی مهدوی کیا همچنان سر مربی تیم امید ایران است و وی به دنبال برنامه ریزی برای شروع مجدد تمرینات این تیم است.

* حسن عبدالکریم هافبک تیم ملی عراق آمادگی خودرا برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد. عبدالکریم یکی از خریدهای پرسپولیس در نیم فصل است. فولاد، استقلال و سپاهان هم به دنبال شکار این بازیکن بودند.