جمعه سی و یکم فروردین ماه

کاظم اولیایی: کار دولت، وضع قانون و نظارت است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره مسایلی که به تازگی برای فوتبال کشورمان پیش آمده و اظهارنظرهای یکی از نمایندگان مجلس به البرز ورزشی گفت: کار مجلس وضع قانون و نظارت بر امور است، اما اگر در ورزش مداخله کند، پای مجامع بین المللی به مسایلی می کشاند که ممکن است منجر به محرومیت ورزش ما از جمله فوتبال شود. چرا که فیفا با صراحت در این باره عمل کرده است. پس بهتر است که اجازه بدهند مسایل فوتبال با همفکری کارشناسان این رشته حل شود و اگر جایی نیاز بود دولت و مجلس به خاطر اعتبار ملی و بین المللی ما کمک کن

اولیایی در مورد واگذاری استقلال و پرسپویس به بخش خصوصی که دیروز وزیر ورزش درباره آن صحبت کرده است نیز گفت: فوتبال ما به طور مداوم از سوی فدراسیون بین المللی تحت فشار قرار دارد. ولی باید کاری کنیم که در زمینه باشگاهی مشکلات ما به حداقل برسد. در این باره شاید دستورالعمل های فیفا راهکارهای خوبی را به ما نشان بدهد.

پیشکسوت فوتبال درباره برنامه ریزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نیز گفت: اکنون یک افتخار در فوتبال ایران خلق شده است، اما آگاه باشیم که جام جهانی میدانی وسیع تر از رقابت های قاره ای است و ما نباید در آن مسابقات ضعیف ظاهر شویم؛ چرا که اگر برنامه ریزی مطلوب نداشته باشیم، احتمال دارد که دچار سرخوردگی شویم.

گفت و گو: حسن امامقلی