پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

حاجیلو: موفقیت فوتبال جای تقدیر دارد

محسن حاجیلو گزارشگر و مجری طنز پرداز صداو سیما که خود از ورزشکاران هندبال ایران بود در گفت و گو به البرز ورزشی در این باره که یک نماینده مجلس علیه فدراسیون فوتبال جبهه گرفته تعجب می کند...

وی می گوید: انتظار این بود که در این برهه تاریخی نماینده محترم مجلس به صرافت این قضیه بیافتد که تیم ملی فوتبال با بهترین تدارکات یا با هواپیمایی اختصاصی به جام جهانی برود خواستار مداخله فیفا در امور ورزش ملی ایران می شود. به یاد بیاوریم که فوتبال ما نزدیک بود در همان دور مقدماتی انتخابی جام جهانی حذف شود و کمترین امیدی در این زمینه وجود نداشت تا اینکه مدیریت خوب عزیزی خادم و حضور مربیان جوان ایرانی کنار سرمربی با تجربه شرایط را به گونه ای تغییر داد که یکباره خود را در جام جهانی ببینیم و دل میلیون ها ایرانی را شاد سازیم. آیا این جای سپاس گذاری و تقدیر ندارد؟

کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس میلیارد میلیارد هزینه کرده اند تا شاید جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند اما با کمترین بودجه سریعترین صعود را داشتیم. در چنین احوالی اهالی ورزش و مردم ایران انتظار داشتند که مجلس و نمایندگان محترم حامی فوتبال تیم ملی و تشکیلات این رشته باشند.

فراموش نکنیم که در کشور ما موفقیت های بین المللی ورزشکاران چه بازخورد بی نظیر داشته و چقدر تاثیرات فرا مرزی اجتماعی و حتی سیاسی خواهد داشت.

گفت و گو: زهرا سلیمانی