پنجشنبه سی ام فروردین ماه
گفت و گو با رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان کشور؛

سلگی: شانس ایستادن روی سکوی المپیک را داریم

تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد. این موفقیت عالی مرهون مدیریت بسیار خوب دکتر عزیزی خادم و کادر فنی است.

دکتر فرهاد سلگی رئیس انجمن فوتبال فدراسیون ناشنوایان در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان جملات فوق اضافه کرد حضور یک مربی با اخلاق به نام اسکوچیچ سبب شد که تیم از نظر روانی در سطح بالایی قرار بگیرد و کادر فنی و بازیکنان شجاعانه و یکدل به سوی مقصد حرکت کنند.جام جهانی یک میدان رویایی است و تفاوت آشکاری با مسابقات درونی قاره آسیا دارد به همین دلیل همه باید کمک کنند تا تیم ملی با انجام بازی های تدارکاتی قوی با تیم های قدرتمند اروپایی گام به میدان بزرگ بگذارند. جام جهانی ویترین بزرگی برای نمایش ارزش های فنی، فردی و فرهنگی برای ورزش کشور ما خواهد بود.

سلگی درباره برنامه های تیم ناشنوایان جهت حضور در بازی های المپیک ناشنوایان جهان گفت: تا کنون چهار اردو را در تهران پشت سر گذاشته ایم. کمبود زمین با شرایط مطلوب یکی از مشکلات سر راه آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان ایران است. سلگی درباره شایعات مربوط به بروز تنگنای مالی در اعزام تیم به برزیل نیز گفت: واقعیت این است که به دلیل مشکلات مالی بلاتکلیف مانده ایم و نمی دانیم که به المپیک می رویم یا نمی رویم. اما تیم خوبی داریم که با سرمربیگری قادر تیموری و همراهی محمدرضا خضری و قادر دهقان شانس ایستادن روی سکو را دارند. اگر موانع برطرف شود از روز پنجم اردیبهشت ماه سال آینده در کشور برزیل به میدان خواهیم رفت.

گفت و گو: ج- دوستدار