چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

صدور آرای جدید کمیته انضباطی

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال اعلام کرد.

بازی دو تیم جندی شاپور دزفول و شهدای چوار ایلام 65 از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، 24 دی ماه برگزار شد و حیدر میرزایی، سرپرست تیم شهدای چوار ایلام 65 به دلیل بدرفتاری در مقابل داور و ایراد صدمه عمدی بدنی که موجب صدور دستور موقت نسبت به نامبرده گردیده است به شش ماه محرومیت از همراهی تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی شد. با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می شود.

*مسابقه شاهین کرمانشاه و امیلی اردبیل از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ، 24 دی ماه برگزار شد و محمدعلی پرویزی، منتسب به تیم امیلی اردبیل به دلیل ایراد صدمه بدنی و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخذ کارت قرمز توسط داور مسابقه شد و همین علت با دستور موقت از همراهی تیم گردید به 5 جلسه محرومیت ناشی از دستور موقت و 100 میلیون ریال جریمه نقدی شد.  با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می گردد.

*تیم پیشگامان فنون پارس در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از سری رقابتهای لیگ دسته سوم به دلیل سو رفتار تیمی 30 میلیون ریال جریمه شد. مهدی بختیاری و سامان سوری، مدیر و مربی تیم به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه هر کدام به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین محمدتقی مشایخی، عوامل منتسب به تیم پیشگامان فنون پارس به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

*محمدرضا ایزدی، سرمربی تیم ستارگان سیمرغ البرز در بازی مقابل پاس گیلان از سری رقابت های لیگ دسته سه، به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*بازی دو تیم شهدای چوار ایلام و فولاد هرمزگان از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال 18 دی ماه برگزار شد و کمیته انضباطی رای خود در این دیدار به شرح زیر صادر کرد:

نادر قنبری زاده، بازیکن فولاد هرمزگان : 3 جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه

محمدرضا ابوترابی، مربی فولاد هرمزگان: توبیخ کتبی

علیرضا صفایی، بازیکن شهدای چوار: 5 جلسه محرومیت و 70 میلیون ریال جریمه نقدی

جلال نوراللهی: مربی شهدای چوار: توبیخ کتبی

تیم شهدای چوار: 50 میلیون ریال جریمه نقدی

مصطفی قاضی زاده، همراهان تیم شهدای چوار: یک ماه محرومیت از ورود به استادیوم های محل برگزاری مسابقه