شنبه یکم اردیبهشت ماه

پیروز تنیسورهای ایرانی بر حریفان ترک و آمریکایی

تنیسورهای کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تور جهانی زیر ۱۸ سال شدند.

در ادامه رقابت‌های تور جهانی زیر 18 سال در کیش، تنیسورها در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که نتایج زیر رقم خورد:

بخش پسران:

کسری رحمانی 2 - انس کوچو از ترکیه یک

 امیرعلی قوام 2 - اگه توپکوچ از ترکیه ‌صفر

سامیار الیاسی 2 - الیاس فهیم از آمریکا یک

 یونس طلاور  2 - گورسوی از ترکیه یک

بخش دختران :

نیسان جان صفر - زینب اربکان از ترکیه 2

رومینا زینالی 2 - نومانوقلو از ترکیه  صفر

لپاگ از بلژیک صفر- کاراباجاک از ترکیه 2

جندوبی از تونس 2 -  درسا چراغی صفر

در بخش دونفره نیز تیم‌های حاضر برای راهیابی به مرحله پایانی با هم دیدار کردند و در نهایت تیم امیرعلی قوام و کسری رحمانی از ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم سامان رضاییان از ایران و تانگال از ترکیه به پیروزی رسید. همچنین تیم الیاس فهیم از آمریکا و یونس طلاور از ایران‌ با نتیجه 2 بر صفر از سد زوج سامیار الیاسی و علیرضا گلزاد از ایران عبور کرد.

در بخش دختران نیز با انصراف تیم لپاگ از بلژیک و جندوبی از تونس،  تیم دونفره درسا چراغی از ایران و ادا نونانوقلو از ترکیه به فینال راه یافتند. در دیگر دیدار این مرحله تیم نیسا بلوت و کاراباجاک از ترکیه 2 بر صفر مقابل دفنه ارباکان و زینب ارباکان از ترکیه به پیروزی رسید و جواز حضور در فینال را به دست آورد.

به این ترتیب این مسابقات امروز با برگزاری دو دیدار فینال بخش دونفره و چهار دیدار نیمه نهایی بخش انفرادی پیگیری می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها که با سرداوری سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان انجام می‌شود، 120 تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور دارند.

در هفته نخست این مسابقات 120 تنیسور حضور داشتند که در نهایت نماینده آمریکا در بخش پسران‌ و‌ نماینده بلژیک در بخش دختران موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند. هفته دوم رقابت‌ها نیز تا روز 16 بهمن ادامه دارد.