پنجشنبه نهم فروردین ماه

معارفه مدیرکل جدید ورزش وزارت کار

معاون فرهنگی و اجتماعی  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مباحث کاربردی و مهمی مثل کار فرهنگی و ورزشی در جامعه کارگری با نامه نگاری و دستوری امکان پذیر نیست و برای اینکه یک اتفاق مهمی در این دو بخش انجام بدهیم باید با تمام توان رو به جلو با تغییرات محسوس حرکت کنیم .

محمد چکشیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزشی و فرهنگی که با حضور سید علی موسوی جم مشاو وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی برگزار شد ، افزود :  در بحث ورزش کارگری چند نکته مهم هست که باید همه باهم کمک کنیم تایک اتفاق جدیدی بیفتد. مهمترین اتفاقی که انتظارش را داریم در هم افزایی بین اداره کل امور  ورزشی با فدراسیون کارگری است و باید برگردیم به آنچه که تا به امروز رقم خورده ببینیم آیا کاری که تا به حال انجام شده برآورنده انتظار جامعه کار و تلاش بوده یا نه.

سپس کمال تنها به عنوان مدیرکل جدید امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شد از خدمات موثر و صادقانه فرزاد حیدری قدردانی به عمل آمد.

همچنین احمد نقی پوران به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگی جانشین شهریار احمد بیگی معرفی شد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در سخنانی کوتاه با آرزوی موفقیت برای مدیران جدید گفت: به دلیل اوضاع فعلی کرونا امکان برگزاری مراسم در خور شان بزرگواران فراهم نیست و برای شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: خوشبختانه مدیرانی که جابجا شده اند از خانواده کار و تلاش می باشند و سالهاست که برای این مجموعه زحمت می کشند که جای قدردانی دارد.