جمعه دهم فروردین ماه
مشکلات لیگ یک والیبال

نادی: چک بی محل به بازیکنان درد آور است

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال و یکی از بهترین مدافعان جهان در نخستین سال مربیگری خود با نوعی بدشانسی همراه شد. وی که از نیم فصل دوم به تیم همدان پیوسته بود، با کوهی از مشکلات و نداری ها دست و پنجه نرم کرد و در نهایت نتوانست به دور حذفی لیگ یک صعود کند.

وی به البرز ورزشی می گوید: با ورود من و کناره گیری مدیرعامل اولیه باشگاه اسپانسرها خود را کنار کشیدند و فردی که مدیرعامل شد، با دادن چند چک بی محل نتوانست انتظارات را برآورده سازد. چند بازیکن از تیم جدا شدند و انبوه کمبودها تا پایان دور برگشت لیگ بر دوش بازیکنان و سنگینی کرد. جو همدان در مجموع برای والیبال بسیار مساعد است اما به دلیل کرونا تماشاگران زیای پشت درهای سالن می ماندند. مهمترین مشکل همان طوری که گفتم بی توجهی و نبود حمایت از نماینده شهر بود. اما من چون عاشق والیبال و کار مربیگری هستم، به همدان رفتم شاید که بتوانم آب رفته والیبال این شهر تاریخی را به جوی برگردانم. نظر من بر این است که فدراسیون والیبال نباید اجازه بدهد تیم هایی که امکانات مالی خوبی ندارند، با ورود خود لیگ را در هر سطحی که باشد، به بازی بگیرند.

سرگروه پیشین تیم ملی والیبال درباره برنامه های ملی پوشان ایران در سال جدید می گوید: به اعتقاد من هر چهارتورنمنتی که مدنظر فدراسیون والیبال است، اهمیت خاص خودش را دارد و اینکه گفته می شود با یک تیم ملی در همه مسابقات شرکت کنیم، اشتباهی است که نباید تکرار شود.

گفت و گو: جمشید حمیدی