شنبه یکم اردیبهشت ماه

روشن: از شایعه سازان شکایت می کنم

حسن روشن، بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران در رابطه با نقل و قولی از سوی او مبنی بر اینکه حضور وحید هاشمیان و کریم باقری در تیم ملی تاثیری در موفقیت های این تیم نداشته است، به البرز ورزشی گفت: واقعا نمی دانم که منشأ این شایعه سازی و فرافکنی ها چیست؟

از روزی که تیم ملی در بحرین، هنگ کنگ را شکست داد تاکنون تلاش و تاکید من مبنی بر حفظ آرامش ملی پوشان بود و اکنون نیز در گفت و گو با البرز ورزشی و چند رسانه حضور وحید هاشمیان و کریم باقری را کنار تیم ملی به دلیل سوابق و کارنامه درخشانی که در فوتبال ملی داشته اند، امری پسندیده و اثرگذار خوانده و معتقد بوده و هستم که حضور این دو شخصیت آرامش و اعتماد را به تیم ملی باز گرداندند و حتی پیامی هم به کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ارسال کردم که باید از بابت بی توجهی به مربیان ایرانی از جمله هاشمیان و کریم باقری پشیمان باشد.

اسطوره فوتبال استقلال افزود: واقعا نمی دانم که نظر وارونه مرا در کدام سایت یا کانال نشر داده اند، اما از بانیان این تفرقه افکنی ها از طریق قانونی شکایت خواهم کرد. هیچ کس حق ندارد که با نوشتار و رفتار خود زحمات ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی را زیرسوال ببرند و بر وحدت ملی فوتبال خدشه وارد کنند.