چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
نیم نگاه

مسئولیت گران را به مردان کارآزموده بسپارید

اداره ورزش استان تهران به اندازه یک وزارتخانه، کار و اهمیت دارد. از دیرباز که مردانی چون ادب خواه، افشارزاده بر مسند مسئولیت ورزش این کلانشهر قرار گرفته بودند تا بعدها که زنده یاد خطیب، گرشاسبی، پریچهره و گل محمدی سکاندار ورزش پایتخت شده بودند، کمتر به یاد داریم که افراد غیرورزشی و سفارشی عهده دار اداره ورزش پایتخت شده و قادر باشند که خدماتی اثرگذار از خود برجای بگذارند...

اما اکنون که یک چهره ناشناخته در ورزش، ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان بزرگ تهران را قبول کرده است، باید این پرسش را مطرح کنیم که چگونه وزیر ورزشی کشور ما پذیرفته است که مسئولیتی به این مهمی را به شخصی ناشناخته بسپارد. البته می گویند که جوادی کارت داوری فوتبال دارد ولی با این همه اعتقاد داریم که به کار گران باید مردان کارآزموده سپرد.

ورزش تهران بدون تردید مشکلات زیادی را به دنبال خود دارد؛ چه از نظر ساختاری و چه از بابت زیرساخت ها؛ از سویی دیگر رسیدگی به امور هیات های زیرمجموعه این تشکیلات وسیع، ایجاب می کند که مدیرکل جدید با انتخاب بازرسان راستین و عملکرد آنها بپردازد. امروز بسیاری از نارضایتی ها ناشی از بی توجهی روسای هیات هایی است که حل اداری خود را به حیات خلوت تبدیل کرده اند و این شاید اولویت اقدامات مدیر جدید باشد. به شرط اینکه به عنوان مهمان چند صباحی روی صندلی مدیریت جلوس نکرده باشد.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی