جمعه دهم فروردین ماه
نقل وانتقالات فوتبال؛

شکارچیان فعال شده اند

 نقل وانتقالات فوتبال شدت بیشتری به خود گرفته و در این مسیر شکارچیان فعال شده اند. در اینجا اشاره ای گذار به جابجای های انجام شده می اندازیم.

عارف آغاسی و رضاوند دیگر استقلالی نیستند و به پیراهن فولاد رسیدند.

*از سوی فیفا پرونده شکایت النصر روی پرسپولیس بسته شد.

* بازیکن عراقی به نام حسن عبد الکریم که مدنظر سپاهان قرار داشت، ابتدا برای پیوستن به این تیم شرط وشروط تعیین کرد. وی اعلام کرد اگر از تیم های عربی پیشنهادی دریافت نشد به سپاهان خواهد آمد. سپاهانی ها هم پیغام دادند، همچنان پیگیر تیم های عربی باشید. بازیکن عراقی پس از مشاهده تند موضع سپاهان دست به عقب نشینی زد تا نهایتا قراداد دو ونیم ساله را با سپاهان امضا کند.

* بازیکن خارجی تیم پرسپولیس بعد از بازی فینال سوپر جام وارد تهران خواهد شد.جز   یحیی گل محمدی ورضا درویش کسی دیگری هیچ ادرسی از بازیکن خارجی تیم پرسپولیس در دست ندارد.

* عزیز بک امانوف رسما به تیم استقلال پیوست.قرارداد او دوونیم ساله ثبت شده است.

* رضا اسدی هافبک تیم پرسپولیس طی صحبتی که با یحیی گل محمدی داشت اعلام کرد، تحت هیچ شرایطی به جز تیم پرسپولیس حاضر به بازی در تیم دیگری از لیگ برتر نیست یا پرسپولیس یا سفر به فوتبال اروپا. یحیی فعلا اسدی را در پرسپولیس حفظ کرده است.

* رشید مظاهری سرانجام با عنوان برای استقلال ارزوی موفقیت دارم،اما در فرصت مناسب حرف دلم را مطرح خواهم کرد،از استقلال جدا وبه سپاهان پیوست.

 محمود خوردبین سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس ،با صدور حکمی از سوی رضا درویش به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد.

* با حکم ارش برهانی مدیر آکادمی باشگاه استقلال،سبو شهبازیان بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال، به عنوان سرمربی تیم نوجوانان استقلال منصوب شد. پیشتر داوود حسینی سر مربی این تیم بود که پس از انتخاب برهانی به عنوان مدیر آکادمی با اعتراض به این گزینش از مسئولیت خود جدا شد.

نویسنده: اکبر عزیزی